نماهنگ «ایستاده ایم؛ تا آخرین قطره خون» محصول باشگاه فیلم سوره حوزه هنری که در هفته گذشته رونمایی شد، در روزهای اخیر با حواشی مختلفی از سوی منتقدان همراه شد.

این نماهنگ به کارگردانی محمدباقر مفیدی کیا و خوانندگی حسین حقیقی است که روایتی از ماجرای تلخ سقوط هواپیمای پرواز ۶۵۵ در خلیج فارس و حضور ناوهای آمریکایی در این منطقه دارد.

در میان انتقادهای وارد شده به این اثر، در روزهای اخیر اخبار ضد و نقیضی درباره این نماهنگ منتشر شد که آخرین آنها از کپی بودن ملودی این نماهنگ حکایت می کرد. در این اخبار تصویری از نسخه این نماهنگ در سایت یوتیوب منتشر شد که این سایت رسمی انتشار فیلم «ایستاده ایم ۲» را به دلیل جعلی بودن آن از سوی شرکتی به نام CHBK حذف کرده است.

بنابر اطلاع رسانی روابط عمومی این نماهنگ، ملودی و تنظیم نهایی این اثر بر عهده آهنگسازی به نام امید روشن بین بوده و کپی نبوده است.

هادی فیروزمندی روابط عمومی باشگاه فیلم سوره حوزه هنری در این باره گفت: شرکت CHBK که در اخبار از شکایت رسمی آن حکایت داشت، درواقع شرکت رسمی طرف قرارداد با سایت یوتیوب است که وظیفه آن خدماتی است و اساسا نسخه اصلی موسیقی و موزیک ویدئو نماهنگ «ایستاده ایم؛ تا آخرین قطره خون» توسط باشگاه فیلم سوره حوزه هنری به این شرکت برای انتشار ارائه شده و همین شرکت به نمایندگی از این موسسه نسخه های غیرمجاز را شناسایی و حذف می کند.

وی ادامه داد: باشگاه فیلم سوره حوزه هنری با سرتیفیکیت این شرکت در سایت یوتیوب کانال رسمی دارد و لذا هر شخص حقیقی یا حقوقی غیر از این موسسه در یوتیوب آثار این موسسه را آپلود کند، از طرف CBHK بلاک و حذف می شود.

فیروزمندی در پایان اعلام کرد: هم اکنون نماهنگ «ایستاده ایم؛ تا آخرین قطره خون» با کیفیت FullHD و با سه زیرنویس عربی، انگلیسی و اسپانیولی در صفحه باشگاه فیلم سوره در دسترس مخاطبان بین المللی قرار دارد. بنابراین شرکت مذکور با مجوز رسمی از ما و به عنوان نماینده ما، تمام نسخه های جعلی را که از سوی دیگران در یوتیوب منتشر می شود، حذف می کند.