حجت‌الاسلام ناصر رفیعی بعد از ظهر دوشنبه در جمع زائران حرم حضرت معصومه(س) با بیان اینکه گفته می‌شود در زمان ظهور امام زمان(عج) گویا دین جدیدی عرضه می‌شود، اظهار داشت: این به خاطر آن است که آنقدر تفسیر نادرست از قرآن شده و قضاوت‌ها از مسیر صحیح خارج شده است که تصور می‌شود دین جدیدی آمده است وگرنه امام زمان(عج) چیزی جز اسلام را پیاده نخواهند کرد.

وی افزود: یکی از دیگر آسیب‌های دین دادن نسبت‌های نادرست است؛ امروز در بحث مهدویت حتی برخی متدینین به مسائلی گرایش می‌یابند که باعث تأسف است، ادعاهای نادرست درباره مهدویت می‌شود و می‌گویند باید ظلم و جنایت زیاد شود تا امام بیاید و با این بهانه با حکومت اسلامی و نظام اسلامی مخالفت می‌کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: این‌هایی که در ایران و عراق با تولید سی دی به اسم یمانی و دجال و ... برخی افراد را تطبیق می‌کنند و برخی را فریب می‌دهند انحراف دارند.

وی گفت: ای مردم از عالم و مرجعیت جدا نشوید و دین را از آنان بگیرید زیرا امام عسگری(ع) فرمود «این عالمان هستند که مرزبانان دین هستند».

حجت الاسلام رفیعی اضافه کرد: امام علی(ع) که در مقابل اشک یتیم می‌لرزید در نهروان صدها نفر را کشت و بر زمین ریخت زیرا این‌ها قاری قرآن و حافظ بودند ولی با نام دین، دین را از بین می‌بردند و در آن انحراف درست کرده بودند.

وی با بیان اینکه دین سالم دینی است که در آن غلو و بدعت و جعل تاریخ و... و. نباشد، ادامه داد: در همین ده، بیست سال اخیر چقدر مسائل نادرست به دین بسته‌اند و حتی روضه دروغ جعل کرده‌اند.

این کارشناس مسائل دینی اضافه کرد: متأسفانه برخی مواقع این روضه‌های دروغ از صدا و سیما هم پخش می‌شود که باید از صدا و سیما انتقاد شود تا این مسائل پخش نشود.

وی با بیان اینکه یکی از آسیب‌ها جعل است که متولی هم کمتر دارد، افزود: دین سالم دینی است که منبع آن قرآن و سنت باشد و دین اقامه شود و تا آخر هم پایدار بماند؛ اینکه ابراهیم(ع) به فرزندانش گفت مسلمان بمیرید و یوسف(ع) می‌گفت خدایا کاری کن من مسلمان بمیرم به همین دلیل است.

حجت الاسلام رفیعی گفت: کسانی بودند که در اواخر عمرشان منحرف شدند مثلاً عمروعاص در ۵ سال آخر عمرش منحرف شد بنابراین پایداری در دین بسیار مهم است.

وی تأکید کرد: در سلامت جسم و خانواده در کشور زیاد کار شده، در بهداشت فردی، سلامت مواد غذایی و ... بحث شده و گفتمان آن وجود دارد و وزارت بهداشت روی سلامت جسمی حساسیت دارد متولیان دین هم باید روی سلامت دین کار کنند و اجازه ندهیم دین آسیب ببیند زیرا اگر دین آسیب دید دنیای مردم نیز آسیب خواهد دید.