کارگردان فیلم سینمایی «کبیسه‌» در رابطه با آخرین وضعیت ساخت این سناریو گفت: اسفندماه سال گذشته، نوشتن این فیلمنامه آغاز شد. اواخر اردیبهشت نگارش آن به پایان رسید، در حال حاضر نسخه نهایی فیلمنامه را به شورای پروانه ساخت ارائه داده‌ایم. وی در پاسخ به تاریخ آغاز فیلمبرداری «کبیسه»، گفت: جریان روایی این سناریو در یکی از شهرهای جنوبی کشور نقل می‌شود. به علت اینکه هوا در آن منطقه این روزها به شدت گرم است، از اواخر پائیز پیش‌تولید این اثر سینمایی را آغاز خواهیم کرد.

این فیلمساز در رابطه با مضمون این سناریو، چنین گفت: قصه «کبیسه‌‌» مربوط به روز 366 سال است و در یک شب تا صبح روایت می‌شود. سام قریبیان با اعلام اینکه، پدرش، فرامرز قریبیان به تازگی به ایران بازگشته است، تصریح کرد: هم‌اکنون در رابطه با حضور بازیگران این اثر نمی‌توانم صحبت کنم، چون به انتخاب نهایی و مذاکره با بازیگران نرسیده‌ام. در آینده بهتر می‌توانم در رابطه با نقش‌آفرینی پدرم و دیگر بازیگران این اثر صحبت کنم.

وی در رابطه با آخرین وضعیت توزیع سریال «عالیجناب‌‌» گفت: در مرحله تکمیل جلوه‌های ویژه هستیم. بعید می‌دانم زودتر ازیک ماه دیگر قسمت‌های نخست آن وارد بازار شود. به گزارش صبا، ترکیب بازیگران این مینی سریال به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: سعید آقاخانی، امیرآقایی، احمدرضا اسعدی، لیلا اوتادی، حسین پاکدل، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، امید روحانی، حسین سلیمانی، آزاده صمدی، احسان کرمی، نازنین کریمی، پریوش نظریه، میثم عبدی، حسین عرفانی، مهتاج نجومی، حامد مدرس، صالح میرزاآقایی و حسین یاری.