عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص نقش‌آفرینی‌اش در یکی از سریال‌های ویژه ماه مبارک رمضان  گفت: مجموعه تلویزیونی «چرخ فلک» یکی از معدود سریال‌هایی است که تولید آن فرمت ویژه‌ای دارد و من تا به حال نمونه‌ای از آن را در تلویزیون ندیدم.
 
وی افزود: هر قسمت از این مجموعه از دو اپیزود تشکیل شده و قصه‌های جداگانه‌ای را روایت می‌کند که من در اپیزود «سارا» در کنار بازیگران خوبی چون مینا جعفرزاده ، مریم بوبانی و فتانه ملک محمدی ایفای نقش کردم.
 
غزالی در خصوص همکاری‌اش با کارگرادان این پروژه اظهار داشت: کار کردن با عزیزالله حمیدنژاد کارگردان خوب سینمای ایران که برای اولین‌بار دست به تولید سریال زده برایم تجربه بسیار خوبی بود. در اپیزود «سارا» نقش سهراب را بازی می کنم که از دنیا بریده و به انزوا رسیده و طی جریاناتی که برایش رقم می‌خورد با ماجراهای متفاوتی روبرو می‌شود.
 
غزالی در پایان در خصوص همکاری‌اش با عوامل سازنده تیزر «شینا» خاطرنشان کرد: یک همکاری با عوامل سازنده تیزر کتاب «دختر شینا» داشتم در جهت ترویج کتابخوانی که این بار این عوامل برای رمان «رویای نیمه شب» دست به تولید زدند. در این فیلم کوتاه در کنار بازیگران خوبی چون ثریا قاسمی، مهدی فقیه، ماه چهره خلیلی، سارا خضر آبادی و متین ستوده ایفای نقش کردم. 
 
من در این کار دو نقش را بازی می‌کنم که یکی نقش راوی و دیگری نقشی که در گذشته روایت می شود. این رمان مربوط به صدر اسلام است و این کار هم تجربه خیلی خوبی در راستای فرهنگ کتابخوانی بود که به شدت می تواند تاثیرات مثبتی را به دنبال داشته باشد.
 
گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی اپیزودیک «چرخِ فلک» برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان آماده می‌شود. این سریال به تهیه کنندگی مجید مولایی از تولیدات مرکز امور نمایشی سیماست که مراحل تولید خود را از اواخر سال گذشته آغاز کرد و همچنان تصویربرداری آن ادامه دارد. اپیزودهای این سریال را عزیز‌اله حمیدنژاد و بهرام عظیم ‌پور به طور مجزا جلوی دوربین می‌برند.
 
عوامل اصلی مشترک این سریال اپیزودیک عبارتند از:
 
تهیه‌کننده: مجید مولایی، نویسنده: علیرضا طالب‌زاده، مجری طرح: کامبیز دارابی، تدوین: حسین غضنفری، طراح صحنه و لباس: حسن روح‌پروری، طراح چهره‌پردازی: محمدرضا قومی، مدیرتولید: حیدر زرقومی و مشاور رسانه‌ای: هادی داداشی.