محمد نبهان تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی در خصوص جزئیات ساخت ویژه برنامه «شیدایی» به مناسبت ماه مبارک رمضانگفت: «شیدایی» عنوان برنامه‌ای اخلاقی است که هر شب به یکی از فرازهای جوشن کبیر و صفات خداوند می‌پردازد و درباره معضلات اخلاقی جامعه و ریشه‌های آن در خانواده صحبت می‌کند.
 
وی در ادامه بیان کرد: هر کدام از سی شب این ویژه برنامه یکی از موضوعات اخلاقی مانند گذشت، محبت کردن، دوست داشتن و ... را دنبال می‌کند و موضوع اصلی برنامه «شیدایی» را با محوریت ازدواج در فضایی پر از نشاط و آرامش جلو می‌بریم.
 
تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «شیدایی» عنوان کرد: در هر جایی که مهمان می‌شویم، سعی می‌کنیم جلوی میزبان بهترین اخلاق را داشته باشیم و این برنامه با رسالت برطرف کردن معضلات اخلاقی و آوردن مصداق‌های روزمره به مهمانی خدا می‌رود و در قسمت‌های مختلف به میزبانی مهمانانی چون بازیگران، ورزشکاران، خواننده ها و دیگر هنرمندان کشوری می نشیند.
 
نبهان در خصوص بخش‌های مختلف این ویژه برنامه تصریح کرد: گزارش‌های مردمی، حضور کارشناسان اخلاق، ارتباط با مخاطبان، گفتگو با مهمانان و بخش ساعت صفر عاشقی از جمله قسمت های متنوع ویژه برنامه «شیدایی» است که با پخش آیتم های ضبط شده با موضوعیت هر شب از برنامه به روی آنتن می رود.
 
وی با اشاره به بخش صفر عاشقی در خصوص محتوای آن گفت: در این قسمت از برنامه هر شب راس ساعت صفر بامداد با گویش‌های اقوام مختلف ایرانی، رو به حرم امام رضا (ع) با حضور خواننده همان استان و خطه سلام می‌دهیم و در شب هشتم ماه مبارک رمضان شبی ویژه را به ساحت مقدس آقا علی ابن موسی الرضا (ع) اختصاص می دهیم.
 
نبهان درباره ارتباط وسیع این برنامه تلویزیونی با بینندگان توضیح داد: برنامه ما از همان بدو اجرایش وارد شبکه‌های اجتماعی می‌شود و در کانالی که بعد از پخش اولین برنامه ساخته می‌شود، از مردم می خواهیم که عکس های خود را با موضوع هر شب از برنامه با ما به اشتراک بگذارند.
 
تهیه کننده برنامه تلویزیونی «بشارت» در خصوص ساخت تیتراژ برنامه توسط مخاطبان تصریح کرد: از اولین روز از پخش برنامه ما از بینندگان فیلم دابسمش تیتراژ برنامه را می‌گیریم و از آنها می‌خواهیم که روی ویدئوی تیتراژ برنامه خوانندگی کنند.
 
وی ادامه داد: خواننده تیتراژ ابتدایی برنامه همچنان مشخص نشده است اما در بخش پایانی حجت اشرف زاده خواننده قطعه ماندگار «ماه و ماهی» قطعه‌ای برای شیدایی می‌خواند.
 
نبهان در ادامه به طراحی و ساخت دکوری جدید اشاره کرد و گفت: در تمام برنامه هایی که در تلویزیون داشتم، تمام سعی خود را کردم با بهترین و شیک ترین دکور برنامه را به روی آنتن ببرم. در دنیایی که همه شبکه های داخلی و خارجی با هم در رقابت هستیم شیک کار کردن درست است. اینکه یک دکور خوب کار شود و مهمان خوب به برنامه بیاوریم.
 
وی افزود: دکور «شیدایی» با طراحی فرشته وطن پور، در فضایی استودیویی با المان های معماری ایرانی، اسلامی و مدرن و همچنین المان های بهار قرآن تلفیق شده و از یک ماه و نیم گذشته در حال طراحی و اجرا است.
 
نبهان با بیان اینکه در روز عید سعید فطر با ویژه برنامه ای متفاوت تر به روی آنتن می رویم، خاطرنشان کرد: برنامه «شیدایی» در سی شب با محوریت اخلاق به موضوع ازدواج می پردازد و با شگفتانه ای ویژه روز عید فطر مراسم بزرگ ازدواج برگزار می کنیم.
 
وی افزود: برای تمام آیتم هایمان ویدئوی جدا تولید کردیم و با یک گروه نه نفره تدوین، در برنامه های پر رقابت شبکه های سیما قرار گرفته ایم و من با حساسیت بالایی که برای ساخت برنامه هایم دارم، سعی می کنم اتفاق خوبی را در شبکه دو سیما رقم بزنم و تابوی برنامه «ماه عسل» شکسته شود.
 
نبهان در پایان با بیان اینکه ویژه برنامه «شیدایی» از 17 خرداد ماه به روی آنتن می رود، تاکید کرد: این برنامه  هر شب به مدت 75 دقیقه از ساعت 23 و 11 دقیقه، به پخش شبکه دو سیما می رسد.