هم زمان با برپایی بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران در شهر آفتاب، موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران محصولات فرهنگی و کتب خود را با 15 تا 25 درصد تخفیف عرضه می کند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران؛ این موسسه با 12 عنوان کتاب جدید در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران حضور یافته است. تمامی محصولات این موسسه با 15 درصد تخفیف به علاقه مندان عرضه می شود و افرادی که بن مجمع ناشران انقلاب اسلامی را داشته باشند می توانند محصولات این موسسه را با 25 درصد تخفیف تهیه کنند.

کتاب سپهبد زاهدی سیمای بدون روتوش به قلم خسرو معتضد برای نخستین بار در این نمایشگاه عرضه می شود. همچنین فلسفه تحول تاریخ، نهضت میهن پرستان ارسباران، جمعیت فدائیان اسلام، از زمهریر سیبری تا بهشت سبز ایران و 7 جلد گفتگوی تاریخ شفاهی عناوین تازه ای هستند که از سوی انتشارات موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب شهر آفتاب عرضه می شوند.

علاقه مندان می توانند جهت تهیه این کتب و دیگر عناوین موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران به غرفه این موسسه واقع در بخش عمومی سالن 1A نبش ورودی ملل مراجعه کنند