به گزارش پارس به نقل از خبر آنلاین، زینب تقوایی تهیه کننده سریال «پشت بام تهران» درباره این اثر که به کارگردانی بهرنگ توفیقی برای شبکه یک ساخته شده است و از امشب پخش آن آغاز می شود، گفت: این سریال از مجموعه های پر لوکیشن است و در روزهای آتی نیز در حال تغییر لوکیشن خواهیم بود، بنابراین تا پایان کار مکان ثابتی نخواهیم داشت.

تهیه کننده سریال «مدینه» ادامه داد: تمام اعضای تیم تولید و بازیگران هم با انگیزه هستند و هم از تجربه بالایی برخوردارند بنابراین در حین کار نیز انرژی خیلی خوبی می گذارند و امیدوارم حاصل این پشتکار و دلسوزی همکارانم در «پشت بام تهران» بر دل مخاطبان خوب ایرانی بنشیند.

تقوایی با اشاره به دقت و نکته سنجی بالای مخاطبان امروز تلویزیون تاکید کرد: بیننده امروز ما با هوش است، دکوپاژ و میزانسن را می شناسد و به تک تک دیالوگ هایی که بازیگران رد و بدل می کنند، توجه دارد بنابراین همین بیننده هنگام تماشا به سریال نمره و امتیاز می دهد و از همه مهمتر آن را نقد می کند پس برای چنین مخاطبانی باید هنگام تولید از جان و دل مایه گذاشت تا بتوان آنها را علاوه بر جذب اثر به دنبال کردن سریال تشویق کرد.

وی تصریح کرد: این پروژه از بازیگران قوی و خوبی برخوردار است و همه اعضای این سریال چه پشت دوربین و چه بازیگران مقابل دوربین تلاش کردند تا کم فروشی نکنند و من امیدوارم «پشت بام تهران» بتواند در جذب بیننده و جلب نظر مشکل پسند آنان، موفق باشد.

تهیه کننده سریال «پشت بام تهران» درباره تصویربرداری این سریال توضیح داد: تصویربرداری «پشت بام تهران» همچنان با قوت ادامه دارد، همچنین کار موسیقی، صداگذاری، تدوین و تیتراژ نیز در حال انجام است و تاکنون بیش از ۹۰ درصد کار ضبط شده است و به احتمال زیاد تصویربرداری مجموعه تا دو هفته پس از شروع پخش سریال یعنی تا اوایل بهمن ماه، ادامه داشته باشد.

وی در پایان درباره خواننده تیتراژ این سریال گفت: تیتراز پایانی سریال «پشت بام تهران» را رضا صادقی از خوانندگان خوب کشورمان خوانده است.

پخش اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی «پشت بام تهران» از امشب ۱۹ دی آغاز خواهد شد. این سریال مضمونی اجتماعی دارد و به تصمیم گیری درست و غلط انسان‌ها مربوط می‌شود و اینکه اگر تصمیم اشتباهی بگیرند، هزینه و عواقب آن دامنگیر خودشان می‌شود. مجموعه تلویزیونی «پشت بام تهران» محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک است که در ۳۳ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید می شود. این مجموعه از ۱۹ دی به غیر از پنجشنبه ها و جمعه ها هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک و بطور همزمان از شبکه تهران روی آنتن می رود.

کامبیز دیرباز، آزاده صمدی، ثریا قاسمی، لیندا کیانی، بهزاد فراهانی، اندیشه فولادوند، سام درخشانی، لعیا زنگنه، کریم اکبری مبارکه، مهنوش صادقی، زهره حمیدی، شهین تسلیمی، خسرو شهراز، علیرضا آرا، نوید خداشناس، علی صالحی و مجید واشقانی از بازیگران این سریال هستند.

سایر عوامل سریال عبارتند از مهدی بدرلو مدیرتولید، خسرو دادگر مرام مدیرتصویربرداری، مهری شیرازی طراح گریم، هادی افشار صدابردار، مهرداد جلوخانی صداگذار، فرزین قره گزلو آهنگساز، امیرحسین حداد طراح صحنه، محمد صادقی طراح لباس، بیتا ارسطویی منشی صحنه، فرزاد رحمانی برنامه ریز، حسین دیردار، امیر کهکشان و نویدکریم زاده گروه کارگردانی، محمدنبی تقوایی دستیار تهیه، بهرنگ دزفولی زاده عکاس و هادی داداشی مشاور رسانه ای.