به گزارش پارس به نقل از مهر، این رمان که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جنایی سال گذشته بود که از سوی روزنامه نیویورک تایمز به‌عنوان برترین رمان نیز در حوزه آثار جنایی انتخاب شد.

راب این بار داستان هیجان انگیزی از روابط خصمانه دو پسر عمو را به تصویر می‌کشد که هر یک برای بدست آوردن ثروت و املاک بیشتر روابط دوگانه و هوشمندانه‌ای را با پدربزرگشان دنبال می‌کنند. انها برای رسیدن به خواسته‌هایشان به روستای کوچکی که پدربزرگشان برای سپری کردن  ماه‌های پایانی عمرش انتخاب کرده می روند و ماجراهای خواندنی را تجربه می‌کنند.

در جریان این داستان به مرور پای شخصیت‌های مختلفی به ماجرا باز می‌شود. یکی از پسرعموها برای رسیدن به اهداف دست به یک ازدواج سوری می‌زند. دیگری روابط صمیمانه‌ای را با شخصیت‌ها و رجل سیاسی پیش می‌گیرد تا به واسطه آنها بتواند چندصد میلیون دلار را به جیب بزند. ماجراهایی که اگر چه با خونریزی و قتل همراه است اما آنچنان هیجان‌انگیز نوشته شده که هر خواننده‌ای را برای خوانش داستان میخکوب می‌کند.

داستان برادران مرگ در ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۵ بیش از ۵۰۰ میلیون نسخه فروش داشت و نسخه‌های متعددی از آن در قالب نسخه چاپی و اینترنتی به فروش رسید.

نیویورک تایمز درباره این کتاب می نویسد: رمان برادران مرگی یکی از پرفروشترین و موفق ترین رمان‌های جنایی بود که سال گذشته منتشر شد. این کتاب توسط نویسنده‌ای به رشته تحریر در آمده که بیش از ۱۸۰ رمان  به رشته تحریر در آورده است.

جی دی‌راب نام مستعار نورا رابرتز نویسنده آمریکایی است که علاوه بر آنکه آثار چاپی اش با استقبال خوبی مواجهه می شود رمان‌هایش در حوزه نشر دیجیتال نیز اقبال عمومی خوبی داشته است. او سومین نویسنده‌ای است که توانست بیش از یک میلیون کتاب الکترونیک از یک رمانش را به فروش برساند.

علاوه‌بر برادران مرگ، رمان‌های سنگ شیطان، مسئله انتخاب، شهر بی گناه و فرشته ها سقوط می‌کنند نیز از جمله آثار پرفروش این نویسنده است.