به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری ایلنا،نمایش «باغ آلبالو» به کارگردانی آتیلا پسیانی تا پایان آبان ۱۰ بیشترین آمار جذب مخاطب و فروش گیشه را کسب کرده است.

نمایش «باغ آلبالو» در ۲۹ اجرای خود تا پایان آبان ماه، برای ۶۱۰۲ تماشاگر روی صحنه رفته و گیشه آن تا این تاریخ یک میلیار و ۱۲ ملیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام شده است. برای این نمایش که در تالار چهارسوی مجموعه تئا‌تر شهر روی صحنه است، ۴۹۵۸ بلیت تمام بها، ۲۰۹ بلیت نیم‌بها و ۹۳۵ بلیت مهمان ارائه شده است.

نمایش «موش توی پیت حلبی» به کارگردانی علی هاشمی نیز که روز جمعه ۲۹ آبان به اجرای خود رد تالار سایه خاتمه داد برای ۲۳۵۸ تماشاگر اجرا شد. این نمایش ۱۲۰۵ بلیت تمام بها، ۳۱۳ بلیت نیم‌بها و ۸۴۰ بلیت مهمان داشته و جمع فروش آن ۲۰۴ ملیون و ۲۲۵ هزار ریال اعلام شده است.

نمایش «ترور» کار حمید رضا نعیمی نیز که در سالن اصلی مجموعه تئا‌تر شهر اجرای خود را آغاز کرده تنها در دو اجرای اول خود ۱۲۲۸ تماشاگر داشت که فروش آن ۱۶۶ میلیون و ۷۹۵ هزار ریال بوده است. ۳۰ بلیت تمام بها، ۹۴۸ بلیت تخفیف دار و ۲۵۰ بلیت مهمان برای این نمایش ارائه شده است.

نمایش «فولاد هرگز زنگ نمی‌زند» به کارگردانی زری اماد نیز که در پلاتو مجموعه تئا‌تر شهر روی صحنه است طی ۶ اجرا ۱۲۲ تماشاگر داشته که ۵۷ بلیت تمام بها، ۴ بلیت نیم‌بها و ۶۱ مهمان برای آن ثبت شده و رقم فروش تا ۲۹ آبان ۷ میلیون و ۸۰ هزار ریال است.

در تماشاخانه سنگلج نمایش «بیضایی» کار محمد مساوات نیز در پایان هفته گذشته به اجرای خود خاتمه داد. این نمایش ۳۲۹۵ تماشاگر داشت که از آن میان ۱۹۰۰ بلیت تمام بها، ۳۶۶ بلیت نیم بها، ۲۳۸ بلیت تخفیف دار و ۷۹۱ بلیت مهمان ارائه شده است. جمع فروش این نمایش ۳۲۲ میلیون و ۴۲۸ هزار ریال اعلام شده است.

تالار هنر نیز که در روزهای پایانی هفته گذشته اجرای جدید خود با عنوان «شهر بی‌گدا» را آغاز کرده، میزبان ۲۶۴ تماشاگر بود. برای این نمایش ۱۴۹ بلیت تمام بها، ۸۸ بلیت نیم بها، ۱۳ بلیت تخفیف ویژه و ۱۴ مهمان ارائه شده است و فروش ۲۰ میلیون و ۲۷۵ هزار ریال داشته است.