پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- یک تشکیلات فمینستی در کشور اخیرا کارگروهی را برای هجمه به سریال های تلویزیونی تشکیل داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، یک تشکیلات فمینستی نسبت به رویکرد تلویزیون در سبک زندگی دینی مباحث جدی را در محافل درون حزبی خود مطرح ساخته و با تشکیل کارگروهی در این زمینه، تلاش دارد تا با هجمه های ساختگی در رسانه ها سازمان صدا و سیما را در موقعیت انفعال قرار دهد.

درهفته های اخیر سریال «نفس گرم» با رویکرد توجه به مضامین دینی و سبک زندگی ایرانی- اسلامی در حال پخش از شبکه یک رسانه ملی است. کارگروه تشکیلات فمینیستی مزبور در اولین گام «نفس گرم» را مورد هدف قرار داده و قرار است با پخش هر قسمت از این سریال در رزوهای آینده بخشی از سریال مورد تمسخر یا هجمه قرار گیرد.

الیته روز گذشته در پی گیری این موضوع، یکی از رسانه های وابسته به این تشکیلات، مفهوم «حیات» و «ممات» را در این سریال مورد حمله قرار داده بود.

در این مطلب با این عنوان که «بیننده سریال از تماشای تشییع جنازه چه لذتی می‌برد؟!» موضوع مهم مرگ و عبرت گیری بشر برای اصلاح مسیر زندگی(که در آیات متعدد قرآن مورد تاکید قرار گرفته است) را زیر سوال قرار داده بود