به گزارش پارس به نقل از ایسنا، فرزین رنجبر، تهیه‌کننده ویژه برنامه سکانس حماسه با اعلام این خبر گفت: بخش آغازین برنامه توضیحات مختصری درباره فیلم، برنامه‌سازان و عوامل داده می شود و ادامه سکانس‌های فیلم‌های ماندگاری همچون دفاع مقدس مانند آژانس شیشه‌ای، شیار 143، از کرخه تا راین، سفر به چذابه، و... پخش شود.

تهیه‌کننده از پخش گلچین موسیقی‌های دفاع مقدس در این برنامه خبر داد و گفت: در سکانس حماسه همچنین بر موسیقی و آهنگ فیلم‌های دفاع مقدس تمرکز ویژه شده است و درباره سازندگان اثر و تاثیرگذاری آن اطلاع‌رسانی می‌شود. در این برنامه بر موسیقی فیلم بوی پیراهن یوسف با آهنگسازی استاد مجید انتظامی توجه می‌شود.

وی افزود: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت روی آنتن می رود تا جهت هویت‌بخشی به نسل جوان موثر باشد.

مجاهدت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در سکانس‌های ماندگار ورق زده می‌شود تا علاوه بر این که یاد و خاطره هشت سال جنگ تحمیلی گرامی داشته شود، ارزش های دفاع مقدس نیز زنده نگاه داشته می‌شود.

علاوه بر این، در حوزه دفاع مقدس شش عنوان برنامه جدید با نام‌های «پلاک»، «همسنگر»، «مرز پرگهر»، «سکانس حماسه»، «الماس‌های درخشان» و «مروارید‌های خالی» به جدول پخش رادیو تهران اضافه شده است که به ایثارگران، جانبازان، ادبیات، فرهنگ و سینمای دفاع مقدس می‌پردازد.

این برنامه کاری از گروه اخلاق و زندگی شهری است که روزهای سه شنبه از ساعت 12 و 45 دقیقه از رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می شود.