به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری خبر آنلاین،رضا فیاضی، بازیگر و نویسنده ؛ در خصوص کتابش با عنوان «مردی با لاک قرمز» گفت: هم‌اکنون طراحی جلد کتاب «مردی با لاک قرمز» به پایان رسیده و برای چاپ رفته است. این کتاب قرار است توسط انتشارات «مروارید» چاپ و منتشر شود.

وی افزود: در کتاب «مردی با لاک قرمز» مردی با گربه‌اش به نام ملوس درد دل و به قتل استاد دانشگاه به نام «اسماعیل کیا» اعتراف می‌کند و به گربه‌اش می‌گوید:‌ او «استاد دانشگاه» را به قتل رسانده و قتل وی آنگونه که پزشک قانونی بیان می‌کند، خودکشی نبوده است.

این نویسنده ادامه داد: در داستان «مردی با لاک قرمز» جزئیات قتل استاد دانشگاه بیان می‌شود. شخصیت‌ اصلی داستان که به روایت ماجرا می‌پردازد، در اواخر عمرش به سر می‌برد، پیر شده و از کار افتاده است. وی در خلال درد دلی که با گربه‌اش می‌کند، نقبی به گذشته می‌زند.

این بازیگر با اشاره به اخذ مجوز دو کتاب دیگرش بیان کرد: کتابم با عنوان «قصه‌های ملی» قرار است، توسط انتشارات «مروارید» منتشر شود.

در این کتاب به همراه کتاب دیگری با عنوان «صندوقچه اسرارآمیز و چند داستان دیگر» داستان‌هایی آمده است که آن را در «رادیو 7» خوانده‌ام، کتاب «صندوقچه اسرار‌آمیز و چند داستان دیگر» توسط انتشارات «نگاه» منتشر خواهد شد.