به گزارش پارس به نقل از فارس ، «دیوید بکهام»، فوتبالیست ۴۰ ساله انگلیسی که از ۷ آگوست فیلم «مردی از یو.ان.سی.ال.ای.» به کارگردانی «گای ریچی» از او اکران شده، هم اکنون در حال بازی در فیلم هالیوودی جدید دیگری تحت عنوان «پادشاه آرتور» است که قرار است سال ۲۰۱۶ به نمایش درآید.

بکهام تاکید کرده که به حرفه بازیگری علاقمند است و نه تنها به عنوان به آن به عنوان یک حرفه جنبی نگاه نمی‌کند بلکه قصد دارد که آن را به طور جدی ادامه دهد و در این میان منتظر انتقادها نیز هست..

«بکهام» در این باره به مجله تایمز گفت: به این مسئله کاملا واقفم که چهره‌های ورزشی و چهره‌های مطرح در دیگری عرصه‌ها تاکنون بسیار شده که گریزی به عرصه بازیگری زده‌اند ولی موفقیتی در این عرصه کسب نکرده‌اند. خوب می‌دانم که بازیگری حرفه سختی است و هر کسی برای ورود به آن نیاز به مهارت و نظم زیادی دارد و من هم نمی‌خواهم در این عرصه یک شبه ره صد ساله بروم. قصد دارم چیزهای زیادی در این رابطه یاد بگیرم و تا می‌توانم تمرین کنم.

وی افزود: بازیگری را خیلی دوست دارم و حاضرم برای آن کارهای زیادی انجام دهم و با هر مشکلی دست و پنجه نرم کنم، من آدم مشهوری هستم و به خوبی می‌توان از پس انتقادات بربیایم.

بنا بر این گزارش، «دیوید بکهام» در پایان فصل ۱۳-۲۰۱۲ با پیراهن پاری سن ژرمن از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.