به گزارش پارس به نقل از تسنیم، یادمان "حسین پناهی" با حضور جمعی از شاعران برجسته کشوری،" دکتر نصرالله حکمت"استاد فلسفه و نویسنده کتاب (فیلسوف دیوانه) در وصف اندیشه حسین پناهی و هنردوستان شهرستان کهگیلویه در محل فرهنگسرای ارشاد دهدشت برگزار شد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اولین روز از این یادمان کارگاه آموزشی و جلسه شعرخوانی و نقد و بررسی شعر در دهدشت با حضور شعرای برجسته استان برگزار شد.

سید ایرج کاظمی جو گفت: امروز برگزاری ورک شاپ‌های تخصصی با حضور دکتر ولوی" شاعر و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس"،دکتر بهرامیان " شاعر و مدیر سایت سارا" سیاوش ره انجام" رئیس انجمن شعر استان" در دو نوبت صبح  انجام می‌شود.

وی حضور بر روی آرامگاه حسین پناهی به همراه اجرای برنامه‌های ویژه از جمله شروه محلی را از دیگر برنامه‌های این یادمان در روز دوم برشمرد و افزود: نمایشگاه طراحی و نقاشی از چهره این هنرمند نیز در این محل برپا شد.

کاظمی جو بابیان اینکه نمایشگاه کتاب از مجموعه آثار حسین پناهی به مدت دو روز در فرهنگسرای ارشاد دهدشت برپا است،عنوان کرد: در صورت استقبال هنردوستان این نمایشگاه در میدان مرکزی شهر دهدشت نیز برپا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه هدف از برپایی نمایشگاه کتاب را معرفی شخصیت هنرمند و فیلسوف حسین پناهی عنوان و خاطرنشان کرد:این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف به علاقمندان عرضه می‌شود.

کاظمی جو بابیان اینکه برای اولین بار یادمان" حسین پناهی" در شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود،تصریح کرد: حسین پناهی یک فیلسوف هنرمند بود.

وی گفت: مهم‌ترین بخش برنامه شعر خوانی توسط شاعران امروز عصر در فرهنگسرای دهدشت اجرا می‌شود.