پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- هادي عسگري- قانون ازدواج همجنس‌بازان در تمامي ايالات امريكا به تصويب رسيد. اين اتفاق كه تأييد و تشويق هاليوود را نيز به به دنبال داشت، با پيام عجيب بازيگر ايراني سينما همراه بود. 

به گزارش «جوان»، به دنبال قانوني شدن ازدواج همجنسگرايان، بسياري از هاليوودي‌هايي كه سابقه همجنس‌گرايي دارند، از اين اتفاق حمايت كردند. چندين تن از بازيگران سرشناس امريكايي در شبكه‌هاي اجتماعي با انتشار متن و عكس، همجنس‌باز بودن خود و حمايت‌شان را از اين قانون ضداخلاقي اعلام كردند اما وجود اينكه تصويب اين قانون جنبه داخلي براي امريكايي‌ها دارد و نشانه ديگري از زوال اخلاق در غرب مدرن به شمار مي‌رود، يك بازيگر ايراني با انتشار متني در توئيتر نسبت به اين قانون توجه خاصي از خود نشان داد. بهرام رادان كه هم‌اكنون فيلم «عصر يخبندان» را نيز در سينما‌ها دارد، در توئيتر خود در يك مهمل‌بافي آشكار نوشت: «رأي ديروز ديوان عالي امريكا در قانوني اعلام كردن ازدواج همجنسگراها اتفاقي تاريخي بود، شايد به‌اندازه لغو برده‌داري... از لينكلن تا اوباما...» مقايسه لغو برده‌داري با اعمال همجنسگرايي فقط مي‌تواند به اين معنا باشد كه همجنسگرا‌ها از نداشتن قانون احساس بردگي مي‌كرده‌اند. 

خبر اين اظهارنظر به سرعت به رسانه‌ها راه يافت و چند سايت خبري با انتشار آن نسبت به موضع رادان اظهار تعجب كردند. خبرآنلاين درباره واكنش مردم و كامنت‌هايشان نوشت: برخي از كاربران هم در پاي اين توئيتر خطاب به دوستان خود و رادان از واكنش‌هاي احتمالي به اين اظهارنظر گفته‌اند؛ «تصور تيتر روزنا‌مه‌ و اخبار و سايت‌هاي خبري هم وحشتناكه ... » رادان اما بعد از اين توئيت با خواندن نوشته يكي از دنبال‌كنندگان صفحه‌اش، نظرش را در اين‌باره تكميل كرد. يكي از دنبال‌كنندگان صفحه‌ او فرا رسيدن ماه مبارك رمضان را به اين بازيگر تبريك گفته و نوشته بود كه «ماه مبارك رمضان با خوشحالي در مورد ازدواج همجنس‌بازان تناسب نداره، في‌الواقع.» رادان هم در پاسخ او نوشت: «اولاً نبايد تناسب داشته باشه، دوماً خوشحالي نبود چون نفع يا ضرري براي من نداره، منظور تابوئيست كه شكسته شد.»

اينكه اين بازيگر قانون همجنسگرايي را صرفاً شكستن يك تابو مي‌داند، نشان از وضع وحشتناك شعور اجتماعي و فهم عقلايي اين دسته از بازيگران سينماي ايران است. البته بعد از چند ساعت رادان توئيت خود را از صفحه شخصي‌اش پاك كرد. پاك شدن اين توئيت نيز حرف و حديث‌هاي بسياري را به دنبال داشت. كاربران شبكه‌هاي مجازي اين بار به دنبال دلايل پاك شدن اين پيغام بودند.