روز پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 و در روز پاياني سي‌و‌سومين جشنواره فيلم فجر، فيلم سينمايي محمد رسول الله(ص) به كارگرداني «مجيد مجيدي» در حضور عوامل اصلي اين فيلم براي جمعي از اصحاب رسانه و سينماگران به نمايش درآمد.  يادداشت زير را «آقاي سيد محمود رضوي» تهيه‌كننده سينما و تلويزيون كه تهيه آثاري همچون فيلم‌هاي سينمايي دهليز، درباره الي و معراجي‌ها و سريال موفق پرده‌نشين را در كارنامه دارد، درباره اين پروژه بزرگ سينمايي قلمي كرده است.  

تماشاي فيلم محمد رسول الله(ص) خلق هنري «آقاي مجيدي»، از شب گذشته حلاوت و شيريني وصف‌ناپذيري در وجودم بر جاي گذاشته است.  خدا عنايتي به اين گروه عظيم كرده و قسمتي از رسالت تبليغ دين مبين اسلام و پيامبر اعظم(ص) را بر دوش آنها قرار داده و به لطف خداي منان به خوبي اين مهم به نتيجه رسيده است. 

براي من اين فيلم تكمله‌اي بود بر نامه اخير مقام معظم رهبري به جوانان امريكا و اروپا و وجه بصري اين نامه را كامل نمود و ان‌شاء‌الله با نمايش اين اثر جهانيان، «رحمه للعالمين» را بيشتر و بهتر درك مي‌نمايند.  زبان فيلم، زباني جهاني و با نگاهي درست به اعتقادات ديگر اديان بود كه قطعاً از اين جنبه اثرات خوبي را در پيروان اديان الهي خواهد داشت.  در جنبه‌هاي هنري، آقاي مجيدي از تمام امكانات و قابليت‌هاي اين مديا استفاده درست كرده و در مورد تمام جزئيات فيلم دقت شده است و به‌قطع يقين مي‌توان گفت اين فيلم با هيچ اثري در سينماي ايران در جنبه‌هاي گوناگون قابل مقايسه نيست.  غبطه خوردم بر تمام كساني كه در ساخت اين اثر عظيم حتي به اندازه «مثقال ذره» دخيل بوده‌اند كه خير آنها را كريم به بهترين نحو جبران خواهد نمود.  اما نگران تفاسير و نقدهاي جزئي هستم كه معمولاً بعد از ديدن اين آثار در رسانه‌ها شكل مي‌گيرد كه اكثراً از سر سليقه و نگاه‌هاي سطحي است كه اميدوارم دوستان نفسانيات خود را كنار بگذارند و كليت اين فيلم و اثري كه در جهان خواهد گذاشت را ببينند و از اظهار‌نظرهاي بي‌جا خودداري كنند، ان‌شاء‌الله. 

در پايان بايد گفت كه اين عزيزان جهاد كرده‌اند و كار بس عظيم را به انجام رسانده‌اند و در پيشگاه حضرت احديت تفاوت است بين امثال بنده كه با آسودگي فيلم مي‌سازيم و اين عزيزان كه كاري جهادگونه را به نتيجه رسانده‌اند و خدا نيز بشارت داده است كه:  فَضَّلَ اللّهُ الْمُجَاهِدِينَ عَلَى الْقَاعِدِينَ أَجْرًا عَظِيمًا 

جهادكنندگان را بر آنها كه از جهاد سر مي‌تابند به مزدي بزرگ برتري نهاده است. 

* تهيه كننده سريال پرده نشين