به گزارش پارس، به نقل از بانی فیلم، ضبط مجموعه طنز « شوخی کردم» به کارگردانی و تهیه کنندگی مهران مدیری با ضبط اپیزودهای سری « پایان» تمام شد. گروه تولید این روزها مشغول جمع آوری دکورها و لباس های این مجموعه هستند تا بزودی سوله محل تصویربرداری را تحویل دهند. سحر ولدبیگی، نیما فلاح و خود مدیری در روز آخر ضبط جلوی دوربین رفتند.

پکیج های بعدی این مجموعه با عناوینی چون « مد» ، « فرنگ» ، « انتقاد» ، « آگاهی» و « پایان» بزودی در هفته های آینده راهی شبکه نمایش خانگی خواهند شد.

« اقتصاد» آخرین سری توزیع شده این مجموعه است که هفته گذشته روانه شبکه نمایش خانگی شد و آیتم های آن به شوخی با مسائل اقتصادی و مالی می پردازد. پیش از این مجموعه هایی چون خلاقیت (دروغ) ، زندگی زناشویی، خشونت، سلامت، اعتیاد و نوروز در قالب شوخی کردم وارد شبکه ویدئویی شده بودند.

مدیری این روزها در تدارک ساخت مجموعه تلویزیونی جدید خود است که در برخی رسانه ها از آن با عنوان « شبهای برره۲» یاد می شود. هر چند این خبر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده، اما طبق شنیده ها محراب قاسم خانی سریال جدید او را خواهند نوشت و پیمان قاسم خانی نیز مشاوره هایی به پروژه خواهد داد. این جدیدترین سریال طنز مدیری در بازگشت او به تلویزیون پس از کارگردانی مجموعه های « گنج مظفر» ، « قهوه تلخ» و « ویلای من» در شبکه نمایش خانگی است. مدیری مجموعه جدید خود را برای پخش از شبکه سوم سیما خواهد ساخت و از جزئیات بیشتر در این باره هنوز خبری منتشر نشده است.

  در مجموعه « شوخی کردم» جمعی از چهره های شناخته شده سینما و تلویزیون از جمله رضا شفیعی جم، سیامک انصاری، بیژن بنفشه خواه، جواد رضویان، نصرا… رادش، رامین ناصر نصیر، یوسف صیادی، مهران غفوریان، نادر سلیمانی، سحر ولدبیگی، فلامک جنیدی، رضا نیکخواه، آرش نوذری، سپند امیر سلیمانی، هادی کاظمی، شبنم فرشاد جو، عارف لرستانی، فاطمه هاشمی، رضا فیض نوروزی، پرستو صالحی و… بازی داشته اند.