به گزارش پارس به نقل از  مهر، اجتماع 2 هزار نفری بسیجیان شهرداری تهران با عنوان "شکوه ولایت"  با حضور پیرهادی مسئول بسیج شهرداری تهران، حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امیر آقایی فرمانده بسیج ارتش جمهوری اسلامی ایران، احمد نوریان معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله، حجت الاسلام ناصحی عضور شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران مسئول سازمان آتش نشانی شهر تهران و شهردار منطقه 19 در بوستان ولایت برگزار شد.

در این اجتماع  پیرهادی مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به روحیه و ابتکار عمل بسیجیان شهرداری تهران اظهار داشت: در هر زمینه ای که در شهر تهران فعالیتی انجام می شود، نقش بسیج شهرداری تهران در میدان‌های رزمی و فرهنگی نقش پررنگی است و کاری که شما می‌کنید در امتداد قیام حسینی است.

وی تصریح کرد: اولین نقطه هجمه‌ دشمن به انقلاب و نظام، ولایت و دومین نقطه، بسیج است که این موضوع نشان دهنده حقانیت راه شماست.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران اضافه کرد: نیروی بسیج امتداد لشکر حسین(ع) است و این لشکر مقاوم، آگاه و عالم هرگز اجازه نخواهد داد تا کربلا یکبار دیگر تکرار شود. بسیجی مشت قدرتمند اسلام در حمایت از مستضعفین و مظلومین است و به این قدرت افتخار می کند.

وی تصریح کرد: فانوسخه هایتان را باز نکنید هنوز جنگ تمام نشده است و ما تا انتقام خون ریخته شده خدا در کربلا را نگیریم از پا نخواهیم نشست، دستی که به  سوی سرزمین و اعتقادات این سرزمین دراز شود چه در حوزه نظامی و چه در عرصه فرهنگی قطع خواهیم کرد و به خصوص اجازه نخواهیم داد زمزمه یاران معاویه در شام که علی(ع) را به بی نمازی متهم می کردند دوباره تکرار شده و افکار عمومی را با هجمه های مسموم رسانه های بی اخلاق خود منحرف کرده و قلب جوانان این سرزمین را به تسخیر در آورد.

پیرهادی با بیان اینکه بسیج امروز در جنگ نرم و نظامی پیشقدم است، یادآور شد: دشمن می‌خواهد قلب جوانان ما را تسخیر کند، ولی قلب جوانان ما با فرهنگ حسینی  گره خورده است و بسیج مانع از این کار می‌شود و ما اجازه نمی‌دهیم دشمن در اهداف شوم خود موفق شود.

به زودی شاهد افول قدرت غرب خواهیم بود

احمد نوریان معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله نیز ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل شجره طیبه بسیج مستضعفین اظهار داشت: امام خمینی(ره) فرمودند من همواره به خلوص بسیجیان قبطه می‌خورم و در این دنیا افتخار می‌کنم که یک بسیجی هستم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله افزود: شما از لشکری هستید که امام خمینی(ره) تحت عنوان لشکر مخلص خداوند از آن نام می بردند؛ امیدوارم با صلابت و اقتدار و انسجام و اتحاد و توانمندی بتوانید از اسلام، قرآن، نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌ها دفاع کنید و در این مسیر مانند شهدا ثابت‌قدم و وفادار به امام خمینی(ره) ایستادگی کنید.

نوریان با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج گفت: در سال 62، رئیس جمهور سابق مکزیک به نام جزف کو  وارد ایران شد. او که فردی نظامی است، می‌گوید من انقلاب‌ها را بررسی کردم و دیدم که گروه محافظ برای حفظ انقلاب وجود دارد و شما سپاه را دارید اما متوجه نشدم که فلسفه تشکیل بسیج چیست؟

نوریان افزود: امام پس از 15 خرداد سال 43 به نجف تبعید شدند و در جمع طلاب، 13 جلسه بحث ارائه دادند و فرمودند که ما در محدودیت هستیم. بحمدالله ملت‌ها تابع‌اند ولی آنچه کم داریم همت و قدرت مسلح است که آن را نیز انشاءالله به دست می‌آوریم. ما به عصا و همت موسی نیاز داریم و باید کسانی باشند که عصای موسی و شمشیر علی(ع) را به کار برند.

وی گفت: این فرد خارجی (رئیس جمهور سابق مکزیک) نمی‌توانست متوجه شود که نظام جمهوری اسلامی برمبنای اسلام و قرآن و با حضور آحاد جامعه در یک سبک قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله با بیان اینکه درباره ریشه تشکیل بسیج نظریات مختلفی وجود دارد، گفت: امام خمینی(ره) می‌فرمودند که باید حکومت جهانی تشکیل شود و مولای ما این حکومت را شکل دهد؛ امام خمینی(ره) پیروزی انقلاب را پیش‌بینی کردند و بالاخره مجموعه بسیج شکل گرفت.

نوریان اظهار داشت: سپاه به عنوان خدمتگذار همه اقشار مردم در قالب بسیج متنوع و تخصصی شکل گرفته و ستادی را مدیریت می‌کنند که ارتش ده‌ها میلیونی توسط آن شکل گرفته است؛ بسیج در کشورهای اسلامی نیز شکل گرفته و انشاءالله بزودی افول قدرت غرب که الان دست و پا می‌زند را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) شکست و فروپاشی کمونیست را پیش‌بینی کرد، گفت: مقام معظم رهبری هم موضوع فروریختن امپریالیسم و استکبار غربی را نوید دادند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله با اشاره به جنگ 33 کشور با ایران در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: بسیج، نسلی است که راه شهدای والفجر و کربلا را دنبال خواهد کرد؛ انشاءالله سپاه اسلام بتواند در این مقطع حساس تاریخ انقلاب اسلامی نقش خطیر خود را در رکاب فرمانده کل قوا به تمامه انجام دهد.

در این همایش که همزمان با ایام مبارک هفته بسیج و در بوستان ولایت برگزار شد،  "محسن توسلی" خواننده جوان کشور از تازه‌ترین اثر خود رونمایی کرد.

نماهنگ "اسطوره" کاری از سازمان بسیج شهرداری تهران است که به مناسبت هفته بسیج تهیه و تولید شده است و تنظیم آن را حامد برادران بر عهده داشته و شعر این اثر کاری مشترک از حسین صیامی و مهدی استخر است.