به گزارش پارس ، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با فارس، با اشاره به مذاکرات اخیر ایران و غرب، اظهار داشت: به نظر می آید با توجه به تحولاتی که در حین مذاکرات پیش آمده، عدم صداقت گروه ۱+۵ بیش از گذشته برای افکار عمومی روشن می شود.

وی افزود: یکی از مزایای اینگونه مذاکرات این است که چنانچه طرف مذاکره کننده ایرانی از هوشیاری همیشگی برخوردار باشد که خوشبختانه تا به حال اینگونه بوده، دست پنهان ۱+۵ مشخص تر می شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: آنچه که ۱+۵ پیگیری می کند در اصل مسئله انرژی صلح آمیز هسته ای ایران نیست بلکه مجموعه استکبار جهانی به دنبال ایجاد تغییر رفتار در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اتفاقی که به حول و قوه الهی رخ نخواهد داد.

جزایری همچنین به عملکرد فرانسه در مذاکرات ۱+۵ اشاره و تصریح کرد: فرانسه تنها، نقشی را که به او سپرده شده بازی می کند و به نظر می آید این نقش را هم به طور مضحکی ایفا می کند.

وی خاطرنشان کرد: نقش فرانسه کاملاً رو است و به طور آشکاری مشخص است که بر اساس یک برنامه ریزی از قبل تعیین شده اینگونه رفتار را از خود بروز می دهد و درست مشابه رفتاری است که رژیم صهیونیستی طی این مدت اخیر از خودش نشان داده است.