به گزارش پارس ، سیدهادی حسینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به رای عدم اعتماد مجلس به نصرالله سجادی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان، گفت: به نظر من این نتیجه تقریبا معلوم بود زیرا اولا مجلس خیلی شناختی از آقای سجادی نداشت و ایشان از نظر توان قوی تر از آقای صالحی نبود و نتوانست در مدت کوتاه ارتباطات خوبی برقرار کند.

وی با بیان اینکه حسن روحانی در دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نتوانست نظر مجلس را جلب کند، تصریح کرد: اظهارات آقای روحانی قدری از موضع بالا بود در حالیکه از ایشان به عنوان یک نیروی مجلسی و رییس دولت انتظار می رفت به گونه ای رفتار کند که تعامل خوبی بین دولت و مجلس برقرار شود.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس با ضعیف ارزیابی کردن روابط دولت و مجلس، یادآور شد: دلیل این امر این است که معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و همچنین معاونت های پارلمانی وزارتخانه ها هنوز در ارتباط با مجلس خوب عمل نکرده اند. همچنین گاهی وزرا به قول و وعده هایش به مجلس عمل نکرده اند و مجموعا وزرا غیر از یکی دو نفر در تعامل با مجلس بسیار ضعیف بوده اند و آقای روحانی باید در نگاهش به مجلس در حوزه تعاملی و معاونین پارلمانی تجدیدنظر کند.

حسینی خاطرنشان کرد: کسی که در رأس وزارت ورزش و جوانان قرار می گیرد از نظر نمایندگان مجلس باید ذووجهتین باشد یعنی هم مدیر ورزشی باشد و هم در حوزه جوانان دستی بر آتش داشته باشد. البته آقای سجادی هم مدیر ورزشی بود و می شد به او اعتماد کرد اما برآیند نظر مجلس آن چیزی بود که امروز اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه شناختی از گودرزی چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان ندارد، اظهار کرد: امروز مجلس نشان داد اینکه فردی گزینه سوم یا چهارم دولت باشد نقشی در رای مجلس ندارد. اگرچه آقای لاریجانی امروز در جلسه صبح فراکسیون اصولگرایان به نمایندگان توصیه کرد به خاطر تعامل بین مجلس و دولت کمک کنند که آقای سجادی رای بیاورد اما نهایتا این اتفاق نیفتاد.

وی در پایان گفت: آقای گودرزی در فرصت یک هفته ای تا برگزاری جلسه رای اعتماد کار سختی در پیش دارد زیرا مجلس در این فاصله تعطیل است و ایشان سخت می تواند با نمایندگان تعامل و ارتباط برقرار کند.