به گزارش پارس ، قدرتعلی حشمتیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که فعالان سیاسی مستقل اعم از نمایندگان مستقل ادوار مجلس شورای اسلامی و احزاب مستقل در انتخابات ریاست جمهوری ابتدا از هاشمی رفسنجانی و سپس روحانی حمایت کرده اند، اظهار کرد: ما هیچگاه تقسیم بندی مردم به دو جناح اصلاح طلبان و اصولگرایان را قبول نداشته و معتقدیم اکثریت جامعه دارای تفکری مستقل هستند.

وی افزود: عده ای کمتر از هزار نفر از اول انقلاب با نام اصولگرا و اصلاح طلب پست های دولتی را به دست گرفته اند و تمام نقاط ضعف کشور درطول انقلاب به همین دوقطب اصلاح طلبی و اصولگرایی مربوط می شود.

این فعال سیاسی همچنین گفت: ما جامعه اسلامی ایران را در سه طیف اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل تعریف می کنیم. آقای روحانی با شعار مستقل به میدان رقابت های انتخاباتی آمد، اما از هیچ نیروی مستقلی در کابینه خود بهره نبرد، اما ما همچنان حامی دولت روحانی هستیم و به دنبال سهم خواهی نیستیم.

دبیر کل جمعیت مستقل ایران اسلامی اضافه کرد: تا زمانی که دولت از قانون و نظرات رهبری تبعیت کند و برای مردم تلاش کند از دولت حمایت می کنیم.

وی در پایان افزود: به دولت پیشنهاد می کنیم همانگونه که بحث سیاست خارجی را به نحو مطلوبی پیش می برد، بحث سیاست داخلی را هم با توجه بیشتری دنبال کند.