به گزارش پارس به نقل از  تسنیم، جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی صلاحیت و برنامه های ۳ وزیر پیشنهادی علوم، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان دقایقی پیش آغاز شد.

ریاست این نشست علنی را علی لاریجانی رئیس نهاد قانون گذاری کشورمان بر عهده دارد و این جلسه با حضور ۲۰۳ تن از وکلای ملت تشکیل شد.

بهارستان نشینان از صبح امروز بررسی برنامه های علی اصغر فانی، رضا فرجی دانا و رضا صالحی امیری را آغاز کردند و از آنجا که بررسی رای اعتماد به این ۳ وزیر پیشنهادی در جلسه علنی صبح به پایان نرسید، وکلای ملت با تشکیل جلسه علنی در عصر امروز موافقت کردند.

در جلسه علنی صبح حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به دفاع از برنامه های این ۳ وزیر پیشنهادی پرداخت و پس از آن موافقان و مخالفان برنامه های علی اصغر فانی و رضا فرجی دانا سخنرانی کردند.

در جلسه علنی عصر امروز، پس از دفاعیات فرجی دانا از برنامه های خود موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان سخن می گویند و پس از آن صالحی امیری ۳۰ دقیقه فرصت دارد از برنامه های خود دفاع کند.

در نهایت هم نماینده دولت از زمان های باقیمانده این ۳ وزیر پیشنهادی استفاده می کند و از گزینه های دولت برای تصدی وزارتخانه های علوم، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان دفاع خواهد کرد.

جلسه علنی امروز پس از رای گیری از وکلای ملت به پایان می رسد و در پایان این جلسه مشخص می شود که آیا نمایندگان مجلس تکلیف کابینه دولت یازدهم را مشخص می کنند یا خیر و این ۳ وزیر باقیمانده از بهارستان به پاستور خواهند رفت یا نه.