به گزارش پارس به نقل از فارس، سیدحسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشی از جلسه عصر امروز این کمیسیون پرداخت و اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون به بررسی سؤالات و مسائل مطرح درباره مذاکرات هسته ای ژنو اختصاص یافت و تجزیه و تحلیل دقیقی از مباحث صورت گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از نکات مهم و مورد توافق کمیسیون، تأکید بر خط قرمز بودن پروتکل الحاقی بود، افزود: همچنین در این جلسه با اعتراض به اظهارات ضدایرانی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا، کمیسیون اظهارات وی را به شدت محکوم کرد و منتظر است تا مقامات آمریکایی تکلیف خود را با این نوع اظهارنظرات روشن کنند.

نقوی تصریح کرد: تکرار این گونه ادبیات از سوی مقامات آمریکایی، بی اعتمادی مردم و دولت ایران به آمریکا را تقویت می کند.

وی همچنین از حضور سیدرضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در این جلسه خبر داد و تاکید کرد: آقای صالحی امیری در این نشست محورهای اصلی برنامه های خود را تشریح کرد.

نقوی خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت که ثبات مدیریت، بهره برداری از مدیران پاکدست، باتجربه و متخصص، تأکید بر ورزش همگانی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، ضرورت عملیاتی شدن مصوبات سفرهای مقام معظم رهبری و مصوبات سفرهای هیئت دولت و برنامه ریزی در حوزه جوانان با هماهنگی همه دستگاه هایی که مسئولیت جوانان را به عهده دارند، محورهای برنامه های بنده است، دوپینگ، فساد مالی و آلودگی اخلاقی از مشکلات امروز ورزش ماست.

نماینده ورامین در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز در این نشست سؤالات و نقطه نظرات خودشان را مطرح کردند.