به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مقامات کاخ سفید کاردار جدیدی برای سفارت خود در ونزوئلا را به دولت این کشور آمریکای لاتینی معرفی کردند.

به گزارش پایگاه خبری اسپانیایی زبان« آمریکا اینفوبائه» ؛ دولت واشنگتن" فیل لایدلاو" را به عنوان کاردار جدید سفارت خود در کاراکاس، پایتخت ونزوئلا را به دولت این کشور اسپانیایی زبان معرفی کرد.

معرفی این فرد پس از اینکه نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا کاردار و همچنین دو دیپلمات دیگر سفارت آمریکا را به دسیسه چینی علیه دولت و انجام اقدامات خرابکارانه در این کشور متهم کرد، صورت گرفته است.

مطابق با اطلاعات منتشر شده در وب سایت سفارت آمریکا در ونزوئلا این فرد کار خود در دولت آمریکا را در سال ۱۹۹۲ آغاز کرده است.

وی در کشورهای مختلفی همچون اسپانیا، بولیوی، ال سالوادور دارای سمتی بالا بوده است.

وی اهل ایالت فلوریدا است و تحصیلات خود را در رشته ریاضی و سیاست در سال ۱۹۸۹ به پایان رسانده است و در سال ۲۰۱۱ نیز رشته استراتژی امنیت ملی به مدرک فوق لیسانس دست یافته است.

دولت ونزوئلا اظهارات مقامات کاخ سفید را که اتهامات وارد شده از سوی مادورو به این سه دیپلمات را وارد کرده بودند را رد کردند و اقدامات این سه دیپلمات برای دسیسه چینی علیه دولت را مجدداَ محکوم کردند.