به گزارش پارس به نقل از فارس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز ساعتی بعد از حمله جنگنده های این رژیم به جنوب بیروت، به انجام این حمله توسط جنگنده های اسرائیلی اذعان کرد و آن را « پیامی روشن» برای سیاستگذاران در لبنان توصیف کرد.

ژنرال « یواو مردخای» سخنگوی ارتش اسرائیل در بیانیه ای اعلام کرد این جنگنده ها مناطقی در چند کیلومتری جنوب بیروت را هدف قرار داده اند. به گفته وی این حمله در پاسخ به راکت پرانی روز گذشته یک گروه جهادی انجام گرفته است.

روز پنج شنبه شمال فلسطین اشغالی هدف حمله چهار فروند راکت قرار گرفت. گفته می شود این حمله را گروه موسوم به « جبهه خلق برای آزادسازی فلسطین» از مناطقی در جنوب بیروت انجام داده است.

در بخشی از بیانیه ارتش اسرائیل آمده است: صدای انفجارهای امروز به خوبی در بیروت پیچید. این پیامی روشن برای سیاستگذاران در لبنان بود.

« بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته در واکنش به شلیک راکت از جنوب لبنان به اسرائیل، گفته بود که به زودی به این حمله پاسخ می دهد.

شبکه « المنار» لبنان هم این حمله را تائید کرده و گزارش داده است که این جنگنده ها یکی از پایگاه های گروه « جبهه خلق برای آزادسازی فلسطین» را هدف قرار داده اند. بنا بر این گزارش در این حمله کسی آسیب ندیده و خسارات چندانی هم به این پایگاه وارد نشده است.