به گزارش پارس به نقل از ایسنا، « اعضای این تیم که افرادی نظیر پازوکی، خانیکی، ابوالقاسمی، صادق و… هستند، در اولین گام، محمدعلی وکیلی را که سال ها به عنوان سردبیر روزنامه اصلاح طلب صدای عدالت به فعالیت مشغول بود به جای شیخان به عنوان" رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهور" به پاستور فرستاده اند.

هر چند تا کنون حکم رسمی از این انتصاب منتشر نشده اما پیگیری های خبرنگار ما حاکی است وکیلی چند روزی هست که در دفتر کارش در پاستور مشغول به رتق و فتق امور است.

پیش از این اخباری مبنی بر انتصاب وکیلی به عنوان مدیرعامل خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی (ایرنا) در دولت یازدهم به گوش می رسید که با آمدن خزایی به ایرنا، حضور وکیلی منتفی شد.

وکیلی سوابقی چون مدیرکل فرهنگی در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها (دوره حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی) ، راه اندازی ازدواج های دانشجویی در اواسط دهه هفتاد و مدیریت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه چمران اهواز را در کارنامه خود دارد.

روزنامه ابتکار به مدیریت وکیلی تنها روزنامه ای بود که در سال های ۸۴ تا ۹۲ به طور ثابت و مداوم از آیت الله هاشمی رفسنجانی دفاع می کرد. »