به گزارش پارس ، آذر منصوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به خبر تشکیل کارگروه هایی که رییس جمهور منتخب برای ارزیابی امور و انتخاب گزینه های مناسب برای حضور در کابینه ایجاد کرده است، گفت: گمانه زنی های رسانه ای که در مورد کابینه دولت آتی صورت می گیرد، چیزی جز ایجاد انتظار نابجا برای برخی از افراد که نام شان مطرح می شود، نیست و نباید دست رئیس جمهور منتخب را برای تشکیل کابینه در پوست گردو گذاشت.

وی افزود: البته با توجه به تجربه مدیریتی آقای روحانی در عرصه های مختلف، به طور قطع ایشان تلاش خواهند کرد با توجه به ملاحظاتی که در جامعه به ویژه مطالبات مردم وجود دارد، گزینه های مناسب را برای حضور در کابینه مطرح کنند.

این عضو مجمع زنان اصلاح طلب با اشاره به اهمیت توجه به مقوله هایی چون شایسته سالاری و داشتن تجربه و توانمندی برای انتخاب اعضای کابینه، گفت: با توجه به تاکید آقای روحانی مبنی بر فراجناحی بودن کابینه، می توان این موضوع را اینگونه تعبیر کرد که ایشان با رویکرد اعتدال افرادی که دارای شایستگی، توانمندی، تخصص و تجربه هستند و بعضا دارای دیدگاه های متفاوتی نیز هستند، بدون توجه به این که در چه جناحی حضور داشته باشند به کار خواهند گرفت و در واقع می توان گفت که ممکن است از هر دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا افرادی در کابینه حضور داشته باشند.

منصوری افزود: متاسفانه در دولت قبل مدیران توانمند بعضا به خاطر اختلاف سلیقه و این که از جناح رقیب بودند، از مدیریت اجرایی کشور حذف شدند و ما عواقب این حذف را مشاهده کردیم. در حال حاضر این تجربه نیز پیش روی دولت جدید است و با توجه به این تجربه قاعدتا دولت یازدهم تلاش خواهد کرد که از افراد باتجربه، متخصص و توانمند بدون در نظر گرفتن دیدگاه های سیاسی استفاده کند.

وی افزود: مهم ترین نکته که در چینش کابینه باید همه گروههای سیاسی به آن توجه کنند وقطعا تاثیر گذار وتعیین کننده خواهد بود توجه به مطالباتی است که جامعه رای دهندگان به آقای روحانی بدنبال تحقق آن هستند.