به گزارش پارس ، پایگاه تحلیلی - خبری امید نزدیک به اصلاح طلبان نوشت: عبدالله نوری در دیدار با فرزندان موسوی و رهنورد که در منزل یکی از فرزندان موسوی انجام شد، ابراز امیدواری کرد که" در دوره جدید مدیریت قوه مجریه و پس از انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ که با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای و پس از آن در جشن پیروزی، فضایی از امید و نشاط در جامعه ایجاد شده است، با درایت و تدبیر و با سعه صدر اقداماتی که در نهایت به نفع ثبات بیشتر و تقویت منافع ملی است، انجام شود. "

وی گفت: با این اقدام مبارک، برکت حضور مردم در انتخابات تکمیل می شود و شادی و امید ملت با آزادی عزیزانشان گسترده تر و عمیق تر خواهد شد.

وزیر کشور دولت اصلاحات اظهار کرد: فکر می کنم با توجه به مدیریت و اعضای جدید شورای عالی امنیت ملی که در آینده نزدیک مشغول به کار می شوند، بهترین محل برای اقدام جهت رفع حصرها و حبس ها شورای عالی امنیت ملی باشد و این شورا جهت هر چه بهتر شدن فضای داخلی و تزریق آرامش و امید بیشتر در بستر جامعه، پیشنهاد آزادی این عزیزان را ارائه خواهد داد و تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

نوری در بخش دیگری از اظهارات خود خاطرنشان کرد: امیدوارم با تشکیل جلسات جدید شورای عالی امنیت ملی با حضور اعضای جدید و همچنین تشکیل جلسات سران سه قوه با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در بسیاری از مسائل داخلی و خارجی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گشایش ایجاد شود. اتفاقات دوره انتخابات اخیر، از هاشمی یک چهره جدید و تاثیرگذار ساخته است و آقایان هاشمی رفسنجانی و روحانی می توانند با درایت و با همراهی و همدلی با خواست اکثریت مردم، مسائل را به گونه ای معقول که هیچ کس بازنده آن نباشد و همه احساس برد کنند، حل نمایند.

وی همچنین اظهار کرد: اصلاح طلبان برای رسیدن به اهداف خود باید با امیدواری و خوش بینی گام بردارند. باید تلاش، هدف و آرمانشان همچنان ماندن در کنار مردم و گوش فرادادن به دردها و مشکلاتشان باشد. باید منادی امید و اصلاح و اعتدال در جامعه و در میان مردم باشند و ان شاءالله با توکل به خدا و یاری مردم نتیجه خواهند گرفت. البته مسیر سخت و پرمخاطره ای در پیش است. نباید به سرعت قضاوت کرد، گرچه باید امیدوار بود و من امیدوارم در یک جو آرام و مناسب مسائل حل شود. ممکن است برای حل مسائل گوناگون، هنوز زمان مناسب نرسیده باشد و باید امید داشت که در زمان مناسب بسیاری از مسائل و مشکلات حل شود.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این دیدار فرزندان موسوی گزارشی از آخرین وضعیت درمانی پدر خود ارائه کردند.