به گزارش پارس ، ناصر سراج در گفت وگو با تسنیم، درباره آخرین وضعیت پرونده مهدی هاشمی و اینکه پرونده از دادسرا برگشته است یا خیر اظهار داشت: پرونده هنوز در دادسرا است و به دادگاه برنگشته است و آن طور که اطلاع دارم تحقیقات دادسرا روی این پرونده به زمان زیادی احتیاج دارد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا اینترپل با وجود درج نام خاوری در سایت خود، اقدامی عملی برای دستگیری وی نکرده است، گفت: متأسفانه آنها اقدامی نکردند و فقط در لفظ، مدعی حقوق بشر هستند ولی در واقع اصلا حقوق بشر را رعایت نمی کنند.

سراج درباره رسیدگی به پرونده بانک آریا خاطرنشان کرد: اصل رسیدگی به این پرونده تمام شده است و قسمت هایی جزئی باقی مانده که به عنوان مثال افرادی که سهام این بانک را خریداری کرده اند باید وضعیتشان مشخص شود که از اصل ماجرا خبر داشته اند یا خیر تا در صورت اثبات ادعاهایشان، پولشان را دریافت کنند.

وی در پاسخ به سوال دیگر تسنیم مبنی بر اینکه آیا با اجرایی شدن قانون جدید مجازات اسلامی احتمال تغییر در روند صدور احکام یا بازنگری در احکام صادره وجود دارد، گفت: بعید می دانم چنین اتفاقی بیفتد اما باید تمام این مسائل را بررسی کنیم.

قاضی پرونده فساد بزرگ مالی درباره صدور حکم محکومیت برای ۳ نماینده مجلس مرتبط با این پرونده گفت: در دادگاه انقلاب چنین حکمی صادر نشده و بعید می دانم در دادگاه کیفری استان تهران نیز حکمی در این زمینه صادر شده باشد.

سراج درباره زمان اجرای حکم اعدام ۴ متهم ردیف اول این پرونده تنها به این جمله اکتفا کرد که انشاءالله حکم اجرا می شود.