به گزارش پارس ، سید محمدحسینی عضو هیئت موسس جبهه « اعتدال و عقلانیت» در گفت وگو با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد اظهار کرد: پس از پیروزی حجت الاسلام حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جمعی از اعضای ستادهای انتخاباتی تبلیغاتی وی که حامی جریان اعتدال هستند، بر آن رسیدند که به منظور حفظ وفاق تشکیلاتی خود" جبهه اعتدال و عقلانیت" را راه اندازی کنند.

وی افزود: در همین راستا جمع بزرگ موسسان این جبهه پیش از شروع ماه مبارک رمضان دیداری با حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز خواهند داشت.

عضو موسس جبهه « اعتدال و عقلانیت» خاطرنشان کرد: پس از انتخابات ریاست جمهوری، آرایش سیاسی کشور تغییر کرده است و دیگر کنش گران سیاسی صرفاً در دو اردوگاه اصولگرا و اصلاح طلب نیستند؛ بنابراین جبهه « اعتدال و عقلانیت» می تواند نقش بسزایی در فضای سیاسی آینده کشور داشته باشد.

وی تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی از دولت تدبیر و امید با محوریت دفاع عالمانه و نقد منصفانه از اهداف تشکیل این جبهه سیاسی است.

حسینی متذکر شد: جبهه اعتدال و عقلانیت از طریق حجت الاسلام علی عسکری مشاور حجت الاسلام روحانی مواضع خود را به وی منعکس می کند.

گفتنی است حجت الاسلام حسن روحانی که سابقه عضویت در جامعه روحانیت مبارز تهران را دارد در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری توانست با پشتیبانی نیروهای معتدل اصولگرا و اصلاح طلب اعتماد بیش از ۵۰ درصد شرکت کنندگان در انتخابات را به خود جلب نماید و با" کلید تدبیر و امید" وارد پاستور شود.