به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محمدرضا عارف در این دیدار با تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) به ویزگی اصلی ستاد انتخاباتی اش اشاره کرد و گفت: یکی از اصلی ترین و مهمترین ویژگی ستاد انتخاباتی من این بود که علی رغم کمبود امکانات و منابع مالی ولی اعضای ستاد در تهران و سراسر کشور انگیزه زیادی برای فعالیت های انتخاباتی داشتند و باید از زحمات تمامی همراهانم صمیمانه قدردانی کنم.

وی با تاکید بر حفظ سرمایه اجتماعی ایجاد شده در انتخابات بر ضرورت آسیب شناسی عملکرد جریان های سیاسی تاکید کرد.

معاون اول دولت هشتم با بیان این که جریان های سیاسی باید عافیت طلبی و راحت طلبی را کنار بگذارند تاکید کرد: فضای غالب بر کشور فضای اصلاح طلبی است چه رقیب ما بخواهد قبول کند چه نخواهد.

وی با بیان این که مردم علی رغم تمامی مشکلات در صحنه حضور دارند، اظهار داشت: مردم نشان داده اند که به نظام علاقه مند هستند و تسویه حساب های شخصی را به حساب نظام نمی گذارند.

عارف با یادآوری نقش مردم در ۸ سال دفاع مقدس گفت: مردم در دوران های مختلف بعد از انقلاب کمبودها را تحمل کردند و خودشان کشور را اداره کردند. اگر به مردم احترام گذاشته شود. به صحنه می آیند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این که قانون اسای ظرفیت های فراوانی دارد، گفت: باید به دولت جدید کمک کرد و مسئولان نیز انتظارات مردم را درک کنند. در دیدار نمایندگان جامعه پزشکی ایران چهره هایی همچون دکتر شکوری راد ضمن ارائه تحلیلی از فضای سیاسی کشور از اقدام اخیر عارف که از آن بعنوان نماد اخلاق یاد شد قدردانی کردند.