به گزارش پارس به نقل از ایسنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است: حاکمیت ودیعه ای الهی است که به انسان واگذار شده که او حاکم بر سرنوشت خویش است. این مهم در جمهوری اسلامی که از ابتکارات امام راحل (ره) می باشد

از طریق انتخابات معنا پیدا می کند و مردم با حضور خود در عرصه ی انتخابات حاکم هویش را انتخاب می کنند.

ملت بزرگ و حماسه آفرین ایران در امتحانی دیگر سربلند بیرون آمد و با حضوری گسترده و افتخار آفرین برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر افتخار این ملت فخیم رقم زد و حماسه ای سیاسی و عبادی خلق نمود.

احزاب زنان اصول گرا از حضور گسترده ی ملت به ویژه بانوان فرهیخته در پا صندوق های رای تقدیم و تشکر نموده و این حماسه ی عظیم و سیاسی را به رهبر عظم انقلاب و رئیس جمهور منتخب و همه ی ملت تبریک و تهنیت عرض نمود و برای رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت و خدمت صادقانه به ملت می نماید و امیدوار است همانطوری که ملت به وظیفه ی خود به درستی عمل نمودند. مسئولین هم قدرشناس این حماسه ی ملت و حضور ارزشمند آنان بوده و ان شاء الله که خدماتی شایسته این ملت به آنها ارائه نماید.

احزاب زنان اصول گرا از رئیس جمهور منتخب ملت می خواهد که با تمسک به آرمان های امام و انقلاب و منویات مقام معظم رهبری راه انقلاب را همچون گذشته با عزت و اقتدار پیش ببرند و همچنین از تمام ظرفیت های کاندیداها به خوبی استفاده نموده و این ظرفیت ها را در جهت خدمت به کار بگیرند.

همچنین احزاب زنان اصول گرا از همه ی کاندیداهای عزیز و ارجمندی که ذخائر این ملتند و با حضور خود در عرصه ی انتخابات در خلق این حماسه ی سیاسی نقش آفرینی نمودند تقدیر و تشکر نموده و برای آنان آرزوی موفقیت و عزت و سربلندی می نماید.