به گزارش پارس ، مشرق به نقل از العالم، این زن آمریکایی قبل از آنکه نیروهای امنیتی او را از سالن کنفرانس خارج کنند، خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: آمریکا حق ندارد مسلمانان را در مناطق مختلف دنیا به قتل برساند و این اقدامات آمریکا غیر قانونی است.

این زن آمریکایی با اشاره به قتل یک نوجوان ۱۶ ساله به نام" عبدالرحمن العواقی" گفت: این فرد به دست تو (اوباما) کشته شده، آیا این روش برخورد آمریکا با یک انسان ۱۶ ساله است؛ آیا می توانی بگویی که چرا این فرد کشته شده؟ ایا می توانی به مسلمانان بگویی که جان آنها نیز مانند جان ما با ارزش است؟ آیا می توانی هواپیماهای بدون خلبان را از دست سی آی ای خارج کنی؟ آیا می توانی موافقت با حملاتی که موجب قتل مردم در اماکن فعالان متهم را متوقف کنی؟
وی افزود: اقدامات آمریکا در زندانی کردن و قتل مسلمانان بدون مدارک و دلایل قاطع غیر قانونی است.

این زن آمریکایی تأکید کرد: آیا آمریکا از قتل هزاران مسلمان عذرخواهی می کند، و آیا آمریکا به خانواده های کسانی که به دست تو جناب رئیس جمهور به قتل رسیده اند غرامت می پردازد.
این زن معترض گفت: آیا این اقدامات موجب می شود که ما در خانه خود امنیت بیشتری داشته باشیم؟

وی ادامه داد: من کشورم را دوست دارم. . من حاکمیت قانون را دوست دارم. . هواپیماهای بدون خلبان موجب کاهش امنیت ما می شوند. نگهداری متهمان در گوانتانامو موجب کاهش امنیت ما می شود.

پس از آنکه نیروهای امنیتی این زن را در برابر دوربین خبرنگاران از سالن کنفرانس خارج کردند، باراک اوباما با مکثی طولانی خطاب به حاضران گفت: این زن حق دارد هر چه که می خواهد بگوید و باید به حرفهای او گوش داد! ! . . البته من بیشتر حرفهای او را قبول ندارم و واضح است که او به بیشتر حرفهای من گوش نمی داد. . البته اینها مسائل دشواری هستند…

فیلم