به گزارش پارس ، فارس به نقل از خبرگزاری معا، گردان های شهدای الاقصی از امت اسلامی و عربی خواست تا جلوی ریخته شدن خون مردم سوریه را بگیرند و تاکید کرد که گفت وگوی ملی سوریه تنها راه برون رفت از این بحران است.

این گردان ها بر وجود روابط استراتژیک و پایدار خود با حزب الله و سید حسن نصرالله تاکید کرد و افزود که وعده آنها مبنی بر اینکه قطب نمای آنها به سمت مسجدالاقصی و قضیه فلسطین است تا پایان اشغالگری باقی خواهد ماند.

این گردان ها در بیانیه خود به همه آزادگان جهان هشدار داد که آخرین حلقه طرح صهیونیستی-آمریکایی یهودی سازی مسجدالاقصی در برابر چشمان مسلمانان است.

گردان های مذکور گروه های مقاومت و آزادگان جهان را به بسیج عمومی برای مقابله با توطئه های صهیونیستی-آمریکایی فراخواند و تصریح کرد که آمریکا و اسرائیل باید بدانند که یهودی سازی مسجدالاقصی به منزله اعلان جنگ نامحدود است که به زوال اسرائیل و حامیان آن خواهد انجامید.

این گردان ها در ادامه به علمای مسلمان در جهان اسلام نسبت به گرفتار شدن در دام طرح صهیونیستی-آمریکایی و تهاجم غربی به منطقه عربی تحت عنوان دموکراسی، حقوق بشر و تغذیه فتنه های طایفه ای هشدار داد و تاکید کرد که تنها نبرد با رژیم اشغالگر اسرائیل است.