به گزارش پارس به نقل از ایسنا، پورمحمدی در بخش هایی از این پیام، آمادگی سازمان بازرسی کل کشور را برای مددرسانی به دولت یازدهم اعلام کرد.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی

رییس جمهور منتخب

ملت حق شناس ایران با بلوغ سیاسی خویش، بار دیگر حماسه ساز شد و با گل واژه های وفاداری، عزتمندی، ولایتمداری و میهن دوستی، شعر شکوهمند حضور سرود. فروغ چشم نواز مشارکت ایرانیان آگاه در آزمون یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، بی تردید، سپهر سیاست و فرهنگ ایران اسلامی را، بیش از پیش، درخشان کرد و پیش بینی و آرزوی رهبر فرزانه انقلاب (دام ظله) ، در حماسه نامیدن امسال را تحقق عینی بخشید.

اینجانب، این پیروزی را صمیمانه به جناب عالی تبریک می گویم و از لطف خداوند سبحان و عنایات خاص حضرت ولی عصر (عج) امید می برم که چهار سال پیش رو برای شما و همکارانتان، قرین تدبیر و برای ملّت آرمان خواه و صبور ایران، نویدبخش امید باشد.

انتخاب شخصیتی روحانی، انقلابی و فهیم، برای تصدی عالی ترین مقام اجرایی کشور، بیش از هر چیز، نشان پسند مردمی است که علاقه و اعتمادشان به روحانیت انقلابی از آغاز انقلاب تاکنون، سبب ساز پیروزی های بسیار بوده است. امیدواریم چنان که شاکله شخصیتی و پیشینه ارزشمند شما نیز گواه آن است، عقلانیت، دین باوری و قانون مداری، نقشه راه مدیریت کشور باشد. بی تردید، ظرفیت های بی شمار نظام اسلامی برای پیشرفت، اصلاح امور، مبارزه با فساد و تحقق هرچه کامل تر جامعه ای در تراز جمهوری اسلامی، در صورتی جلوه گر خواهد شد که مجریان و برنامه ریزان کلان کشور، درایت، امید و اعتماد را با شناخت روزآمد مصالح کشور درآمیزند.

سازمان بازرسی کل کشور که اجرای صحیح قانون را رسالت همیشه خود و مبارزه با فساد را ماموریت جدی خود می داند، آمادگی کامل خویش را برای مددرسانی به شما و دولت یازدهم اعلام می کند.

امیدوارم در سایه این همکاری ها، شاهد دستاوردهای بزرگی، برای مردم عزیز ایران باشیم. توفیقات بیشتر جنابعالی را در خدمت به اسلام و ایران از خداوند منان مسئلت می کنم.

مصطفی پورمحمدی

رییس سازمان بازرسی کل کشور»