به گزارش پارس ، به نقل ازایسنامنطقه آذربایجان شرقی سردار علی اکبر پورجمشیدیان در اجتماع بزرگ بسیجیان ویژگی های تشخیص برای انتخاب اصلح را رهنمودهای شیوا و قاطعانه مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: امروز همه دلسوزان نظام و انقلاب وظیفه دارند معیارها و ویژگی های انتخاب فرد اصلح را در جامعه تبیین کنند.

وی شاخصه های یک رئیس جمهور اصلح را شجاع، مدیر و مدبر و در رأس همه ولایتمدار و پیرو ولایت ارزیابی کرد.

این مقام مسئول تأکید کرد: با وجود توطئه ها و تحریم های استکبار جهانی، ایران اسلامی با تلاش و همت متخصصان بسیجی و ولایی در راه رسیدن به خودکفایی همه تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده اند.

پورجمشیدیان تأکید کرد: سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی که امسال از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است باید با بصیرت و حضور حماسی مردم منجر به خلق حماسه ای بزرگ در روز ۲۴ خرداد شود.

وی افزود: شورای نگهبان با شجاعت و قاطعیت در یک اقدام انقلابی برنامه ریزی دشمنان نظام، انقلاب، عوامل فتنه و انحرافی را برهم زد.

پورجمشیدیان گفت: خوشبختانه از همه سلایق سیاسی به میدان رقابت ریاست جمهوری آمده اند که در این راستا باید دقت کنیم رئیس جمهوری را که عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را با پایبندی به خون شهدا، ولایت و قانون اساسی پاس خواهد داشت، انتخاب کنیم تا خلق حماسه سیاسی ملت ایران زمینه برای خلق حماسه اقتصادی نیز فراهم شود.

فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد: نباید برای اثبات خود اقدامات و خدمات دولت های گذشته و نظام اسلامی را سیاه نمایی کنیم، باید با نقد منصفانه خود به مردم امید دهیم نه اینکه کارهای بزرگی که در کشور در طول انقلاب شکوهمند اسلامی صورت گرفته نفی کنیم.

وی گفت: معیار و ملاک انتخاب اصلح، رهنمودهای مقام معظم رهبری است و سپاه و بسیج پیرو ولایت بوده و با تبعیت از ولایت با انتخاب فرد اصلح برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب به یادگار خواهد گذاشت.

پورجمشیدیان به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره کرد و افزود: شوراها نماد مشارکت مردم در کمک به بحران و توسعه شهری هستند که در این خصوص نیز با تعامل و همفکری باید افرادی صاحب فکر و متخصص برای فعالیت در شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب کنیم.