به گزارش پارس ، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که « یک حماسه سیاسی عظیم در راه است» اظهار کرد: در اینکه کاندیداها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند صداوسیما و رسانه ها نقش مهمی دارند. امام (ره) تعبیر جامعی از صداوسیما دارند و می فرمایند که صداوسیما همانند یک دانشگاه است.

وی ادامه داد: در حال حاضر صداوسیما نقش اساسی ایفا می کند و باید واژه دانشگاه بودن خود را به درستی نشان دهد.

اکرمی گفت: افرادی که از فیلتر شورای نگهبان گذشته و احراز صلاحیت آنها محرز شده است، نقطه نظرات خود را با صراحت، صداقت و صمیمیت بیان کنند و آنچه را که در آینده خود دارند درست ارائه دهند، اول خود را به مردم درست معرفی کنند و بعد برنامه های خود را.

این عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: رقابت به معنای این است که هر کس توان خود را با توان دیگری به مسابقه بگذارد، تا بتواند در این میدان اصلح بودن خود را نشان دهد و اگر نقدی داریم باید از جنبه خیرخواهی و دلسوزانه باشد نه اینکه قصد تخریب و عیب جویی و مچ گیری همدیگر را داشته باشیم.

اکرمی افزود: اگر درصدد تخریب همدیگر باشیم هم خود را در نزد مردم منفور می کنیم و هم اینکه به دور از اخلاق اسلامی است و مردم جامعه ما هیچ گاه این چنین اخلاقی را نمی پذیرند مخصوصا کسی که تازه می خواهد وارد صحنه شود بهتر است از اینگونه کارها دوری کند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان گفت: کاندیداها در تبلیغات خود باید ادبیات اسلامی، مردمی و انقلابی داشته باشند و باید به هواداران خود هم توصیه کنند که از مرز اعتدال و اخلاق خارج نشوند. همیشه در تمام مراحل زندگی خود نقد منصفانه و خیرخواهانه داشته باشیم تا بتوانیم به خواسته خود برسیم.