به گزارش پارس نیوز، 

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه طی تذکری با استناد به مواد ۲۴ و ۱۱۰ آیین نامه داخلی در صحن علنی امروز(سه‌شنبه 22 خرداد) مجلس گفت: در چند روز اخیر هجمه های فراوانی به کمیته امداد، این نهاد یادگار امام انجام شده است، نهادی غیردولتی که برای حفظ آبروی هزاران ایرانی بعد از پیروزی انقلاب تاکنون زحمات بسیاری کشیده است.

وی افزود: اکنون بچه های کمیته امداد، استاد دانشگاه، دکتر و پزشک هستند، این نهاد با توهین های فراوانی مواجه شده در صورتی که این کمیته مستقل بوده و هیچ کمکی از کمیته امداد به سوریه و لبنان نمی رود چون آنها خودشان کمیته امداد دارند.

قاضی‌پور تاکید کرد: دشمنان ما به خصوص جبهه صهیونیسم علیه کمیته امداد مواردی را مطرح کرده و هجمه هایی را راه انداختند لازم است رئیس مجلس از صیانت کمیته امداد دفاع کند آن هم نهادی که تمامی درآمدش در ایران و برای افراد مستضعف مصرف می شود.

لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده مردم ارومیه گفت: هجمه ها به کمیته امداد ناحق است، کمیته امداد از کمک های مردم برای خود مردم ایران استفاده می کند، این یک خط تخریبی علیه کمیته امداد بوده تا خللی در اراده ملت ایران به وجود آورد.