در سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام صادق(ع) خط حزب‌الله در هفته‌ی سوم از آذرماه 1396 به شماره صدویازدهم خود رسید.

در یادداشت شماره‌ گذشته‌ خط حزب‌الله با عنوان«گفتمان انقلاب را غلبه دهید»، به چرایی اهمیت این موضوع از نظر رهبر انقلاب پرداخته شد. اما ممکن است این سؤال مطرح شود که چگونه می‌توان این موضوع را انجام داد؟ به‌همین دلیل، در این شماره، 20 توصیه‌ی کاربردی رهبر انقلاب به دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی برای چگونگی تحقق«گفتمان انقلاب اسلامی» منتشر می‌شود.

سخن هفته‌ این شماره از نشریه به‌مناسبت هفته‌ی وحدت با عنوان «راهبرد وحدت یا تفرقه؛ کدام یک پیروز است؟» به بررسی این دو راهبرد می‌پردازد.

در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: «امروز دو اراده در این منطقه با یکدیگر در تعارضند: یک اراده، اراده‌ی وحدت است؛ یک اراده، اراده‌ی تفرقه است. اراده‌ی وحدت، متعلّق به مؤمنین است؛ فریاد اتّحاد و اجتماع مسلمین از حنجره‌های بااخلاص بلند است و مسلمان‌ها را دعوت می‌کنند به اینکه به مشترکاتشان توجّه بکنند.»(1395/09/27) برعکس، «[اگر] شما امروز نگاه کنید به اظهاراتی که از مستکبرین و متصرّفین فضاهای حیاتی ملّت‌ها سر می‌زند، می‌بینید که دعوت به تفرقه است؛ از قدیم، به سیاست انگلیسی‌ها گفته می‌شد سیاستِ تفرقه بینداز و آقایی کن؛ فَرِّق تَسُد، آقایی کن به برکت تفرقه انداختن؛ آن‌‌و‌قتی که انگلیس قدرتی داشت، این سیاست آنها بود؛ امروز هم این سیاست را قدرتمندان امروز مادّی دنیا دارند.»(1395/09/27)

در بخش عکس‌نوشت نیز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی، از قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان در مسابقات جهانی آمریکا و همچنین اقدام آقای علیرضا کریمی، کشتی‌گیر کشورمان برای عدم مواجهه با نماینده‌ی رژیم صهیونیستی در مسابقات لهستان، قدردانی نمودند.

 در بخش احکام شرعی نیز، جدیدترین استفتائات رهبر انقلاب درباره احکام خمس‌ منتشر شده است.

امت واحده اسلامی، آرزوی بزرگ اسلام است، آمادگی خود را در مواجهه با دشمنان اسلام حفظ کنید، قصه خوب سازنده شخصیت کودک است، علل پیروزی انقلاب اقبال مردم به مسجد است، اسلام بنایش بر برادری است و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

صدویازدهمین شماره‌ خط حزب‌الله به روح پر فتوج شهید غلامعلی پیچک تقدیم شده ‌است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.