به گزارش پارس ، به گزارش فارس مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان نشست مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن استقبال این جمعیت از حضور سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: حضور سعید جلیلی و علیرضا زاکانی موجب تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و بسط حضور نیروهای حزب الهی در عرصه خواهد بود.

وی افزود: جلیلی و زاکانی افرادی هستند که به گفتمان انقلاب اسلامی، باورمند هستند و کارنامه شفاف و درخشانی دارند؛ اینان باورمندیشان به گفتمان امام (ره) و انقلاب معلوم و آشکار است به طوری که حضورشان در صحنه موجب تزلزل جدی در اردوگاه فتنه، فساد و انحراف شده است.

شاکری اضافه کرد: در حالی که کشور رو به جلو و در جهت پیشرفت اسلامی گام بر می دارد باید جوان پرنشاط، انقلابی و با روحیه جهادی وارد عرصه شوند تا شاهد عزت و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی باشیم و در این راه ارتجاع و بازگشت به گذشته را صحیح نمی دانیم.

شاکری با اشاره به وظیفه سنگین شورای نگهبان در تایید صلاحیت ها اظهارداشت: همانطور که دبیر محترم شورای نگهبان اعلام کردند امیدواریم تمام ویژگی هایی که در قانون برای نامزدهای ریاست جمهوری آمده، به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته و افرادی باورمند به قانون اساسی را احراز صلاحیت نماید. آنچه بر انتخابات و ساز و کارهای انتخاباتی حاکم است، تنها قانون اساسی است.