پروانه سلحشوری در نشست علنی امروز (سه شنبه، 31 مردادماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل انتصاب خانم چنگیز به سرپرستی دانشگاه اصفهان تشکر می کنم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ضمن تذکر به وزرای اطلاعات و کشور در جهت رسیدگی به وضعیت محصورین، اظهار داشت:بیش از 6 سال و نیم از حصر محصورین می‌گذرد، آقای کروبی این روزها از نظر سلامتی در وضعیت بغرنجی به سر می‌برد.

وی افزود: وضعیت سلامت میرحسین موسوی و خانم دکتر زهرا رهنورد هم بسیار نگران کننده است.

عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه کار تا آنجا پیش رفته است که شیخ مهدی کروبی برای اینکه دادگاه عادلانه ای برای وی برگزار شود مجبور به اعتصاب غذا شده است.

سلحشوری متذکر شد: خوشبختانه با توجه مسئولین نظام و برآورده شدن شرط ایشان مبنی بر بیرون رفتن زندان‌بانان از داخل منزل ایشان اعتصاب غذای خود را شکسته است اما وضعیت سلامتی ایشان بسیار خطرناک است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: محصورین از نظر سنی مسن هستند و هر لحظه ممکن است اتفاق ناگواری برای آنها پیش بیاید، سن بالا و درگیر بودن و انواع بیماری به اضافه منع ارتباطات باعث شده است روز به روز حال آن‌ها بدتر شود و سلامت آن‌ها تهدید شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری مقام معظم رهبری دارای چنان اقتداری است که به راحتی می‌تواند گره از این مشکلات بگشاید، گفت: ادامه حصر هزینه سنگینی برای نظام خواهد داشت./

پایان پیام