علم الهدی: گزینه روی میز ایران شهید حججی است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: آمریکا هر گزینه ای می خواهد داشته باشد اما بداند گزینه روی میز ایران شهید محسن حججی است.

به گزارش ایرنا آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی افزود: این جوان متولد دهه هفتاد که نه امام خمینی(ره)، نه انقلاب و نه جنگ را دیده بود، توانست با نگاه نافذ خود کاری کند که تمام گزینه های آمریکا از بین برود.

وی با بیان اینکه شهید حججی یک نمونه از جوانان دهه هفتادی کشور بود، افزود: بقیه جوانان این مرز و بوم نیز آماده یک اشاره از امام و مقتدای خود هستند.

وی اظهار کرد: دشمن هر چه قدر می تواند به دنبال ترویج فساد، فسق، فجور و بی حجابی در ایران باشد اما بداند در صورت ضرورت کاری خواهیم کرد که دشمن هیچ توانی برای حرکت نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: کار شهید حججی به گونه ای بود که شبکه خبری المانیتور آمریکا او را اسوه اتحاد و باعث یکپارچگی مردم ایران معرفی کرد.

آیت الله علم الهدی افزود: بسیاری از افرادی که از چرایی حضور در سوریه سئوال می کردند اکنون برای دفاع آماده شده اند و وجود بابرکت امام رضا(ع) نیز باعث شده است ایران به عنوان کانون مقاومت در منطقه شناخته شود.

وی گفت: شهید حججی قبل از اعزام به منطقه از امام رضا (ع)، به عنوان فرمانده خود، رخصت گرفت و اکنون به عنوان تابلویی نورانی و درخشان در مقابل دشمنان جهانی این مرز و بوم می درخشد.

وی با بیان اینکه نگاه نافذ شهید حججی به دشمن ثابت کرد که ایران کشوری نیست که بتواند با آن مبارزه کند، افزود: این شهید دهه هفتادی ثابت کرد ایران پر از حججی ها است.

امام جمعه مشهد گفت: دشمن می داند هر جا ایران و نیروهای آن باشند کفر مجالی برای رشد و توسعه پیدا نمی کند و تمام نیروهایی که به عنوان مدافع حرم اعزام می شوند نیروهای امام رضا(ع) هستند و می روند تا از ارزشهای اسلام ناب دفاع کنند.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: ایران با وجود امام رضا(ع) بعد از قبله اول مسلمین به عنوان کانون ارتباطی جهان اسلام و مرکز نشر معارف اسلامی و تنها جایی است که مرکز نیروهای اسلام و مشتاق نیروهای اهل بیت است.

وی گفت: ایران اسلامی ملک امام رضا(ع) است و مسئولان بدانند که حافظ خانه امام هشتم(ع) هستند و باید طوری آنرا نگه دارند و حکومت کنند که شایسته آن حضرت باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استکبار در راس همه رذایل بی ارزش انسانی قرار دارد، اظهار کرد: بنای استکبار بر اساس خسران و نابودی پایه گذاری شده است.

وی افزود: تعامل با هر نوعی از استکبار زیانبار است زیرا ذات او بر پایه نابودی و به استضعاف کشیدن طرف مقابل استوار است.

آیت الله علم الهدی گفت: انسانی که در صدد زیاده خواهی و تنازل اقتصادی قرار می گیرد در خطر گرفتار شدن در دام استکبار قرار دارد.