«سوزانا سانتال» سفیر هلند در کشورمان عصر امروز یکشنبه اول مرداد با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل در ابتدای این دیدار، ضمن تأکید بر اهمیت مناسبات پارلمانی و توسعه گسترش روابط فی­مابین در سایر عرصه­ ها گفت: مجلس شورای اسلامی از گسترش مراودات پارلمانی با مجالس کشورهای جهان و از جمله کشورهای اروپایی استقبال می­ کند.

وی در همین زمینه بر نقش مناسبات پارلمانی در ایجاد شناخت و درک مواضع متقابل نسبت به رویدادها و تحولات منطقه‌­ای و جهانی تأکید کرد و افزود: تقویت مراودات مجلس شورای اسلامی و پارلمان هلند می‌تواند به رفع سوء تفاهمات در این زمینه ها مختلف کمک نماید.

سفیر هلند نیز در این دیدار روند رو به رشد تعاملات اقتصادی و فرهنگی فی­مابین را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تلاش می­‌کند مراودات بین دو کشور موفقیت آمیز باشد و توسعه و گسترش مناسبات اقتصادی و فرهنگی دو کشور کمک نماید.

سوزانا سانتال در ادامه اظهار داشت: امید است گفت‌وگو و تعامل بستر مناسبی جهت گسترش همکاری­ ها در سایر عرصه­ ها فراهم گردد.