سیدحسن هاشمی که برای بهره برداری از 6 طرح درمانی و بهداشتی به شاهرود سفر کرده عصر امروز در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه یکی از اولویت‌های دولت‌دوازدهم ادامه طرح تحول سلامت است، گفت: تحقق برنامه‌های طرح تحول سلامت در کشور با کمک مسوولان، نخبگان و استادان دانشگاه های علوم پزشکی کشور شدنی است. برای افزایش سطح رفاه در جامعه نیازمند کمک همه قوای کشور هستیم بنابر این نباید در زمین دشمن بازی کنیم.

وی ادامه داد:‌ اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر انقلاب هم نیازمند همیاری و همدلی مردم و مسوولان است ، اقتصاد مقاومتی با کارشکنی محقق نخواهد شد. نباید با سخنرانی‌ها وحدت مردم را خدشه‌دار کنیم. خدماتی که دولت تدبیر وامید انجام داده برای مردم ملموس است .

هاشمی متذکر شد: رفع مشکلاتی که مردم با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند، به جناح خاصی تعلق ندارد، بنابراین همه باید در این راه تلاش کنند. یکی از مصادیق انقلابی‌گری در شرایط کنونی رفع مشکلات مردم و گام برداشتن برای کاهش آنهاست.

وی با اشاره به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: این دانشگاه به خاطر داشتن استادان فرهیخته قادر است با دانشگاه های معتبر بین المللی رقابت کند.

وی اظهارداشت: سال‌های آینده تلاش خواهد شد، زیرساخت‌های بهداشتی روستاهای زیرپوشش این دانشگاه افزایش یابد تا مردم خدمات دولت دوازدهم را بهتر لمس کنند.