سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه که در مشهد  برگزار شد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای برقراری امنیت پایدار در مرزها بویژه درجنوب شرق کشور،   اظهار داشت : شهید شوشتری در حوزه امنیت در منطقه جنوب شرق کارهای مهمی را شروع کرد و به یاری خدا تا به امروز این مسیر تداوم داشته و اقدامات مهمی به انجام رسیده است.

سردار مارانی ادامه داد: گروهک های تروریستی با حمایت های سرویس های غربی و برخی سرویس های حاضر در منطقه تلاش می کنند در مناطق مرزی اقدامات ضد امنیتی و عملیات های آفندی را بر روی مرز انجام دهند،   اما به لطف خدا و همت رزمندگان قرارگاه قدس اعم از سپاه، بسیج و مرزبانی و دیگر نیروهای امنیتی با  هوشیاری کامل جلوی هرگونه تحرکات تروریست ها را گرفته ایم و ضربه های مهلکی را به آن ها وارد نموده ایم.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه تاکید کرد:  نیروی زمینی سپاه علاوه بر حضور موثر در مرزها و منطقه جنوب شرق ضمن کنترل و پیشگیری از اقدامات تروریستی،   در زمینه های مردم داری،   مردمیاری و اقتصاد مقاومتی فعالیت های قابل ملاحظه ای را انجام داده است.

وی با اشاره به اقدامات قرارگاه قدس در بحث محرومیت زدایی منطقه جنوب شرق کشور گفت :  در منطقه جنوب شرق ۱۹۶۰ مسکن (که ۸۸۰ واحد با مشارکت کمیته امداد و مابقی که ۱۰۸۰ واحد مسکونی بوده توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه  ساخته شده  است.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه یاد اور شد : در زمینه بهداشت و درمان تعداد  ۴۴ بیمارستان صحرایی از سال ۸۸ تاکنون برپا شده که  به تعداد  ۱ میلیون و ۸۶۰ هزار نفر خدمات درمانی از خدمات اولیه تا عمل جراحی به  مردم این منطقه به صورت رایگان ارائه شده است.

وی گفت : حسب دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه خدمات مردم یاری،   مردم داری و بهداشت و درمان و حمایت های فرهنگی در منطقه استمرار خواهد داشت.