مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت امام صادق (ع) گفت: واقعیت این است در این روز‌ها بحث‌هایی می‌شود و مدعی هستند بعضی از اصلاح طلب‌ها سهم خواهی می‌کنند اما اعلام می‌کنیم که ما کابینه کارآمد‌تر، مطلوب‌تر، شجاع‌تر، پاکدست‌تر، عالم‌تر، کار‌شناس‌تر، متخصص‌تر و متعهد‌تر می‌خواهیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته از ظرفیت جوانان، اقوام و زنان نیز باید در کابینه استفاده شود، بنابراین ما هیچ سهم خواهی، نداشته‌ایم و در عین حال از کسانی که واقعا بخواهند زنبیل خود را در چند جا بگذارند، دولت استفاده نکند.

او افزود: اصولگرا با هویت مشخص برای ما بهتر از کسانی هستند که، دو زیست و چندزیست هستند، ضمن اینکه از مجاهدان روز شنبه هم استفاده نشود، بعضی‌ها با تمام وجود با این دولت نیستند اما این روز‌ها خود را به شکلی در می‌آورند که با دولت هستند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: خواهشمندم در خصوص موضوعات مذکور، ان شاءالله رئیس دولت توجهات لازم را داشته باشد، ما اصلاح طلب‌ها از این دولت حمایت کرده و خواهیم کرد اما این به معنی این نیست که به هر وزیری بخواهیم رأی بدهیم.