حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به حملات برخی دولتمردان به سپاه گفت: حملاتی که از سوی برخی از دولتمردان به سپاه پاسداران می‌شود عملیات ناشیانه یا مغرضانه و یا جاهلانه است و به هیچ وجه این‌گونه رفتارها از سر دلسوزی برای مردم انجام نمی‌شود.

وی افزود: هم در حوزه امنیت و هم در حوزه پروژه‌های سنگین ملی عمرانی اگر سپاه پاسداران را حذف کنیم قطعاً جایگزینی برای آن در کشور نخواهیم داشت.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهارداشت: ورود دولت به اجرای پروژه‌های عمرانی با درخواست دولت‌ها انجام می‌شود و سپاه اجباری برای این کار به کسی نمی‌کند و از سوی دیگر این فرصت، فرصتی طلایی برای دولتهاست. پیمانکاری با عزمی راسخ مثل سپاه وجود داشته باشد و کار را با جدیت دنبال کند و بازوی توانمندی برای توسعه کشور در آینده به حساب آید.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: انجام پروژه‌های عمرانی کشور توسط سپاه کشور را به سمت یک توسعه واقعی پیش می‌برد و اقدامات سپاه در این حوزه یک ویژگی منحصر به فرد به شمار می‌رود و انجام این پروژه‌ها با هماهنگی و تعامل 100 درصدی با دولت‌ها انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: اجرای برخی پروژه‌ها همچون پروژه آبرسانی در غرب کشور کاری است که تنها از دست سپاه پاسداران ساخته است و اجرای اینگونه پروژه‌ها توسط سپاه کاری است که بسیاری از پیمانکاران قادر به انجام آن نیستند.