نیروهای ارتش مواضع تروریست‌های جبهه النصره و گروه‌های همپیمانان آنها در محور «عین‌ترما-جوبر» در شرق پایتخت را هدف حملات شدید خود قرار دادند.

درگیری‌ها میان ارتش و گروه‌های تروریستی در شهرک «عین ترما» در حومه دمشق و در محور «طیبه» محله جوبر تشدید شده است و جنگنده‌های ارتش هم تحرکات و خطوط کمک‌رسانی به آنها را به شدت بمباران می‌کنند که به هلاکت شماری از تکفیری‌ها منجر شده است.

این در حالی است که تروریست‌ها پس از ناتوانی در برابر ارتش، محله‌های مسکونی درمنطقه الدویلعه و منطقه قدیمی دمشق را گلوله‌باران کردند.

همچنین یک بمب در نزدیکی یکی از ایست‌های ارتش سوریه در شهر «دمر» در غرب دمشق منفجر شد که چند زخمی به جا گذاشت.

در جنوب سوریه هم ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر و برای سومین بار مواضع ارتش سوریه را در حمایت از گروه‌های تروریستی هدف قرار داد به طوری که به ایست ارتش در تپه الشحم و یکی از مواضع آن در حومه القنیطره حمله کرد.

از شرق سوریه هم خبر می‌رسد نیروهای ارتش با حمایت متحدان خود به عملیات نظامی در مرکز صحرا ادامه می‌دهند به طوری که توانستند منطقه «الضلیعیات» در آستانه منطقه «حمیمه» را پس از هلاکت شماری از تروریست‌های داعشی آزاد کنند.

از سوی دیگر رسانه‌های وابسته به گروه‌های مسلح از استقرار نظامیان آمریکایی در نزدیکی مثلث مرزی میان عراق، اردن و سوریه در منطقه موسوم به «وادی القذف» به همراه شماری از گروه‌های مسلح مورد حمایت خود خبر دادند.این منطقه یک منطقه صحرایی درنزدیکی مرزهای سوریه با اردن در جنوب در مثلثی است که در مقابل آن منطقه التنف و در آن سوی مرزها یعنی در اردن،‌منطقه الوادی قرار دارد.

خبر دیگر اینکه گروه‌های تروریستی تکفیری بار دیگر شهرک تحت محاصره «کفریا» در حومه شمالی ادلب را هدف حملات خود قرار دادند، یک جوان سوری ساکن شهرک کفریا به ضرب گلوله یکی از تک‌تیراندازان گروه‌ تروریستی جیش‌الفتح زخمی شد.