به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ستاد فرماندهی کل ارتش سوریه با انتشار بیانیه‌ای ضمن تاکید بر این امر که  رژیم صهیونیستی در تلاش برای حمایت از گروه‌های تروریستی در برابر شکست‌های پی‌در‌پی آن‌ها از ارتش سوریه است، به رژیم صهیونیستی در خصوص تجاوز به خاک سوریه هشدار داد.

در این بیانیه تصریح شده است که پس از شکست گروه تروریستی جبهه النصره در عملیات خود که شهر «البعث» در حومه قنیطره را هدف قرار دادند، رژیم صهیونیستی در راستای حمایت از این گروه تروریستی و بالا بردن روحیه عناصر تروریست اقدام به حمله به مواضع ارتش سوریه کرده است.

در بیانیه مذکور تاکید شده است که مسئولیت عواقب خطرناک تکرار این تجاوزها با هر توجیهی که انجام شود، متوجه رژیم صهیونیستی خواهد بود.

همچنین در بیانیه ارتش سوریه بر نابودی تمامی گروه‌های تروریستی تاکید شده است.

پیش‌تر «فهد جاسم الفریج» وزیر دفاع سوریه نیز ضمن تاکید بر عزم راسخ نیروهای سوری بر نابودی تروریست‌ها تاکید کرده بود که پیروزی‌های به دست آمده در مناطق مختلف سوریه، حاصل رشادت‌ها و خون‌های ریخته شده نیروهای سوری در راه دفاع از وطن بوده است.

وی تاکید کرد که سوریه با همکاری متحدان خود تصمیم جدی برای نابود کردن گروه‌های تروریستی و از بین بردن تمنیات حامیان تروریست‌ها دارد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته دو مرتبه اهدافی را در منطقه قنیطره در داخل خاک سوریه هدف قرار دادند.

مقام‌های اسرائیلی مدعی شدند که این حمله هوایی در پاسخ به شلیک چند خمپاره از خاک سوریه به سوی بلندی‌های اشغالی جولان صورت گرفته است.

مقام‌های سوری اعلام کردند که تروریست‌های جبهه النصره در پی شکست‌های پی‌درپی با شلیک این خمپاره‌ها به سوی بلندی‌های جولان اقدام به تحریک اسرائیل برای حمله به مواضع ارتش سوریه کرده است.