پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- عباسی - شعارهای دیروز علیه رئیس جمهور راهیچکس تایید نمی‌کند، اصولا هر اقدام در راستای دوقطبی سازی در جامعه نیز از این مذمت جدا نیست؛ بخصوص زشتی اینگونه اقدامات در ایام و مقاطع حساسی که هدف‌گیری ملی نسبت به آرمانهای بزرگی در حال شکل گیری است.

 مثل دیروز و امروز که همه تیرها باید سمت صهیونیسم جهانی و اسرائیل هدفگیری می‌شد یا طی چند روز اخیر که همه حمایت ها از سپاه در لایه های مختلف اجتماعی یاد آور ۳ خرداد۱۳۶۱ وباز پس گیری خرمشهر شده بودواقدام وبیان نابخردانه (که از ناحیه هر شخص و مقامی باشد پذیرفته نیست) این شیرینی دست مریزاد گفتن جامعه را با تعبیر زشت «تاراج گران تفنگ به دست تریبون دار» که دنبال منافع مالی هستند به تلخی کشاند.

اینگونه زشتی ها که مواضعمان را در دنیا مورد اتهام قرار داده کم نبوده است:

آنگاه که همه دنیا قانع شده بود تا انتقام خون به ناحق ریخته مجاهد شریف شیخ نمر را از وهابیون فاسد کاخ نشین ریاض بگیرد، همین جریان شوم که به موقع از نقاب شبیه سازی شده از جریانی خاص در کشور جهت مخفی نگهداشتن چهره پلید و نفوذی خود بهره مند میشود در اقدامی هماهنگ با خصم با حمله به مراکز سیاسی و کنسولی رژیم تبهکار سعودی جای ظالم و مظلوم را تغییر داد و نتیجه دلخواه یهود و اذنابش را رقم زد.

همین گونه در مورد جدی ترین کودتای طراحی شده در داخل علیه نظام در اجرای قتلهای زنجیره ای را شاهد بودیم که باز نقاب و تابلوی دلسوزان نظام و حتی عذری بد تر ازگناه با تعبیر «خودسر» فجیع ترین جنایات را رقم زد و کشور را تا آستانه نبرد خونین جریانات سیاسی پیش برد.

 هزار افسوس که دشمن پشتگرم به عوامل مزدورش در داخل هنوز آنچنان بر طبل فرقه گرایی افراطی می‌کوبد و هنرپیشه‌های آگاه به تحریک پذیری های جامعه دو قطبی شده را در اختیار دارد که هنوز افکار عمومی را در شرایط سال ۱۳۷۸( اجرای قتلها) فریز شده و منکوب می پسندد!

آیا جامعه ما به شرایط بلوغ و نیفتادن در دامهای طراحی شده نرسیده است؟ وظیفه خواص و فعالان رسانه ای در این شرایط چیست تسلیم فضا سازی ها شدن یا مردانه به میدان آمدن و تلاش برای بصیرت افزایی؟

والبته در این مسیر، آگاه سازی نسبت به تحلیل های ساخته و پرداخته برون مرزی و نامحرمانی که در داخل و در سنگرهای خودی نفوذ کرده اند بسیار ضروری است، تا روشن شود پس از تحریک چه افراد و جریاناتی در انتظار وقوع چه اتفاقاتی هستند!

 همین امروز تحلیلهای بودار و مرموز در ربط واقعه توهین به رئیس جمهور با وارد کردن اتهام به سمت کدام نهادهای محترم روانه جامعه شد؟ خوشحالی شبکه های اسرائیلی از طرح این تحلیل ها را رصد کنید تا متوجه باشیم که چقدر خوش به حال سعودی و اسرائیل شده است آنهم در روز قدس! پس همه از تلاش برای کنار رفتن نقاب های نفاق استقبال کنیم.